Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig internett/tv i 5 år.

Omtale av  Julius

På Åneby i Nittedal så har det vært katastrofalt dårlig nett og tv i 5 år. Det er faktisk så dårlig at jeg begynner å mistenke at de er dårlig med vilje. Da er det ille ass..

Svar fra HomeNet
21.10.2021 17:17

Hei, Julius! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt, og dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. Om våre kunder sliter med tjenesten vi leverer vil vi veldig gjerne at de kontakter oss på telefon 38 99 01 00 så vi kan gå igjennom et feilsøk for å mappere ut hvor problemet kan ligge. Vi håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net

Nyttig (2)

Dårligst service jeg har hatt !

Omtale av  Saowinee V

Jeg ringte og spurte om hjelp mange ganger og måtte snakke med 3-4 forskjellige personer per gang og fikk ikke noe hjelp, men jeg fikk inkassovarsel og ikke noen faktura før det !

Svar fra HomeNet
21.10.2021 11:11

Hei, dette høres ikke helt bra ut. Det burde ofte ikke være behov for å sette deg over mer enn 1 gang. Når det kommer til fakturaen du skriver om så kan jeg ikke gjøre noe med mindre du tar kontakt med oss. Det er bare å ta kontakt igjen så skal vi få sett på saken. Vennlig hilsen Roar | Home_Net

Nyttig (2)

forferdeling

Omtale av  Missfornøyd K

Jeg har ventet på nett nå i 10 uker, det er over 2 månder!! Dere skriver på deres nettside at "Gode nettforbindelser er nødvendig i et moderne samfunn." Har purra på dere lenge og får samme beskjed "blablabla pga corona og stor pågang tar det noe lengere tid, men vi har purret på entreprenør for deg, du hører fra oss eller entreprenør". Man tror da at home net tar ansvar. Men det gjør de ikke. Ukene går, og du hører ikke fra homenet eller leverandør. Det hjelper ikke å love god service, når dere ikke lever opp til det. skikkkelig uprofft. Virker som dere tar flere oppdrag, enn det dere klarer å levere. Markedføringssjef må virkelig skrive om det dere skriver på nettsidene. Ser det er mange kunder som opplever det samme. Rart dere ikke prøver å gjøre noe med det. Dere mister mange kunder med slik kundebehandling.

Svar fra HomeNet
12.10.2021 15:53

Hei. Først og fremst må jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. På grunn av mangel av tilstrekkelig informasjon kan jeg dessverre ikke finne ditt kundebilde for å sjekke hva som har skjedd her. Gjerne ta kontakt med oss direkte på chat eller telefon 38990100 sik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | Home_Net

Nyttig (2)

Elendig førstemøte

Omtale av  Geir L

Etter tre timers installasjon forlot montør huset ( eier hadde tatt fri fra jobb) Kunne ikke gjøre mere……vi er uten nett/tv. Kundeservice bortforklarer og sier det blir ordnet i morgen…. Elendig…. blir ikke kunde lenge hvis dette er agendaen🤮 desverre har vi ikke sjekket omtalene i forkant

Svar fra HomeNet
11.10.2021 16:26

Hei Geir! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har dessverre ikke tilstrekkelig med informasjon til å finne ditt kundebilde for å sjekke hva som har skjedd her. Men ta gjerne kontakt med oss direkte på chat eller telefon 38990100 slik at vi kan få sjekket opp i dette. Vi håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå! Vennlig hilsen Vilde | Home_Net

Nyttig (2)

Meningen min om Home nett

Omtale av  Kimeven D

Jeg hva veldig fornøyd med det sist gang.men måtte stenge det for meg og samboeren min måtte flytte fra verandaen men vill ha Homenett her for det hva stabilt og godt

Svar fra HomeNet
04.10.2021 16:15

Hei Kimeven D, Det er veldig godt å høre at du har vært fonrøyd. Vi gleder oss til å ha deg som kunde igjen! vi setter pris på at du tok deg tiden til å skrive. Vennlig hilsen Mohammed | Home_Net

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig internet

Omtale av  Maria

Alt for tregt internet, ikke mulig å strømme film på grunn av hakking. Telefon til Homenet resulterte i tilsendt ny Zyxel bokser x 2 som skulle speede opp nettet. RiksTV samarbeider med Home-net og ble irritert da jeg sa vi måtte ha nye rutere, fordi avtalen de hadde seg imellom sa at hovedkabelen skulle legges helt til der hovedTV i huset står. Boksene har ikke medført raskere internett. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Sitter i lange køer for å kommunisere med RiksTV og HomeNet som skylder på hverandre.

Svar fra HomeNet
27.09.2021 14:30

4663 Hei Maria, Det er svært beklagelig at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Jeg har desverre ikke tilstrekkelig informasjon for å finne saken din her, men anbefaler deg å kontakte oss direkte på telefon eller chat slik at vi kan forsøke å hjelpe deg og rette opp i dette. Vennlig hilsen Mohammed | Home_Net

Nyttig (2)

Fiber levert som avtalt

Omtale av  Trond

Kabelen ble installert ca. to uker etter bestilling. Raskere enn jeg forventet. Installatøren ringte dagen før og kom til avtalt tid. Har 500/500 mbit og ingen problemer med hastighet eller stabilitet så langt. Veldig konkurransedyktig månedspris (området har inngått fellesavtale). Høyt installasjonsgebyr p.g.a. utbyggingskostnadene, men det er forståelig. Installatør hadde ikke med trådløst aksesspunkt som var inkludert i avtalen, men etter litt om og men blir den ettersendt. Alt i alt er erfaringen min positiv.

Svar fra HomeNet
27.09.2021 13:08

Hei Trond, Det er vedlig godt å høre at du er fornøyd! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på at du tok deg tiden til å skrive. Vennlig hilsen Mohammed | Home_Net

Nyttig (1)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR