Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dysfunksjonelt system

Omtale av  Else M. E

2-3 uker etter at jeg bestilte og sendte bekreftet registrering til Homenet, rett oppunder julen, var den ikke registrert i deres datasystemer når jeg ringte for å sjekke? Trodde pakken med dekoder ble forsinket i juleposten, men når jeg ringte Homenet, viste det seg at min bekreftet bestilling aldri ble registrert. Så bestilte på nytt, det ble også feil, og ingenting sendt ? Så tilslutt tredje forsøk gikk bestillingen gjennom til Rikstv, bare 3 uker forsinket, midt i julen, og Rikstv var superrask med å sende dekoderen, ellers fikk jeg ikke TV til nyttår! En av de absolutte verste erfaringer jeg har hatt! Jeg kan ikke bare bytte leverandør, fordi det er i et boligsameie som har felles Homenet kontrakt, bindende for alle!!!! Så hadde ikke noe valg!

Svar fra HomeNet
05.01.2023 13:36

Hei Else, Det er veldig beklagelig at du har fått en slik opplevelse hos oss, vi ønsker ikke at våre kunder skal oppleve oss på en slik måte. Gjerne ta kontakt med oss direkte på +47 38 99 01 00, via chat på nettsiden vår eller epost slik at vi får fikset opp i dette. Vennlig hilsen Mathias | HomeNet

Nyttig (0)

Velg alt annet, styr unna!

Omtale av  Elling

Vi har ikke hatt nett siden juni (skriver dette i desember), Home net nekter å gjøre noen som helst innsats for å få dette tilbake! Var i kontakt med telenor og telia og de kunne fikse det på dagen, men ettersom borettslaget hadde skrevet en avtale med home net til 2026 nektet de å bytte. Istedenfor fortsatte home net og ikke levere. De skylder på alt annet seg selv og nekter å yte noen som helst kundeservice. Dette er det verste jeg har opplevd i mitt liv, og vill mest sannsynelig flytte pga home net. Forferdelig firma, med elendige ansatte og nada kvalitet!!

Svar fra HomeNet
27.12.2022 09:11

Hei Elling Beklager at du har hatt en slik opplevelse med oss. Vi har dessverre ikke lov til å diskutere enkelt saker offtentlig, men gjerne kontakt oss direkte på enten chat eller +47 38 99 01 00, slik at vi kan få sett på problemet med deg og hjulpet deg med dette Vennlig Hilsen Bjørn Tore | Homenet

Nyttig (0)

Styr unna

Omtale av  Thomas

Best å holde seg unna. Vi fikk bekreftet på sms at homenet skulle ordne oppsigelsen overfor telenor mtp oppsigelsesfrist. Det ble ikke gjort og vi fikk betale til begge leverandører for mer enn en måned :( Hjemmekontorløsningen fra kommunen fungerer heller ikke lenger fordi man ikke får sendt den store datapakken som kreves til innloggingen. Kundeservice har ikke teknisk kompetanse til å ordne opp i dette. Hjemmenettet er også ustabilt, på lik linje med telenor.

Svar fra HomeNet
26.12.2022 13:15

Hei Thomas, det er meget beklagelig at du har fått en slik opplevelse hos oss, vi har ikke lov til å diskutere enkelt saker i offentlig forum så må i den forbindelse be deg kontakte oss direkte enten på telefon +47 38 99 01 00, via chat på nettsiden vår eller e-post slik at vi får hjulpet deg med dette. Vennlig hilsen Mathias | HomeNet

Nyttig (0)

Ustabilt

Omtale av  Herman

Byttet fra Telenor til homenet. Gjorde ingen andre endringer ettersom de leverer på samme fiber. Nå faller nettet ut i kortere perioder flere ganger hver dag. Det er sjelden borte mer enn ett minutt av gangen men det er nok til at online gaming og streaming stopper opp

Svar fra HomeNet
21.12.2022 09:35

Hei Herman, Dette ønsker vi å fikse for deg! Ber deg derfor om å kontakte kundeservice på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider for ett grundig feilsøk av din linje. MvH Jonas | HomeNet

Nyttig (0)

Informasjon til kundene, kanskje?

Omtale av  Yoki

Det oppsto et brudd på linjen som varte et halvt døgn, vi får ingen som helst beskjed. Jeg måtte grave den fram selv. Ellers ok kvalitet på bredbånd, bortsett fra modemet som har dårlig dekning i huset. Jeg byttet til HomeNet fordi de hadde en bra pris på bredbånd på kobberlinjen til Telenor, et produkt som koster dem veldig lite, og Telenor tar seg jo av vedlikeholdet. Etter hvert har prisen gått opp, og eneste måten å beholde en noenlunde levbar pris er å mase på kampanjepris på nytt hvert år.

Svar fra HomeNet
16.12.2022 11:50

Hei Yoki. Jeg kan dessverre ikke snakke om ditt personlige abonnement her grunnet personvern, men ønsker veldig å sjekke opp i dette. Fint om du kontakter oss direkte på telefon 38990100 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Klarte å registrere meg på feil leilighet

Omtale av  Cathrine

Fikk nytt fibernett i borettslaget men HomeNet klarte å registrere meg på feil leilighet og har hatt dårlig internett eller ingen internett siden. Chattet med de i går og de sa det skulle være løst på 20 min, noe det ikke ble. Måtte sitte i telefonkø i 30 min dagen etter for å prøve å fikse det. Har fortsatt ikke internett og har brukt opp all dataen min pga HomeNet. Dårlig!!!! Forblir kunde mot min vilje da det er borettslaget som velger her.

Svar fra HomeNet
15.12.2022 09:55

Hei, Bare å beklage for opplevelsen du har hatt her. Ønsker å få løst dette for deg her, men har ikke nok kjennskap til din sak. Ber deg derfor om å kontakte kundeservice på 38990100, eller chat via våre hjemmesider slik at vi får sett videre på din sak. MvH Jonas | HomeNet

Nyttig (0)

Styr unna😡

Omtale av  Kl

Vi fikk melding 1 desember om at Telenor fibernett ble stengt og at HomeNet skulle åpne fibernettet. Vi skjønte ingenting, fordi vi hadde ikke fått noe melding om når vi skulle motta utstyret til nett og tv. Vi ringte og da fikk vi vite at det var forsinket med posten og skulle komme rundt den 5 des. Vi fikk til tv etter et døgn og fikk trådløst modem i går. Dette er for dårlig. Så vi har ikke hatt nett på 5 dager. I tillegg har vi funnet ut at det selger sa, ikke stemmer med noen kanaler som vi ikke får i RiksTV pakken. Den ekstra boksen til nettet, (forsterker) funker ikke, får ikke kontakt med den. Vi sier opp hele greia og går tilbake til Telenor. Bedre nett og godt utvalg på tv.

Svar fra HomeNet
08.12.2022 09:27

Hei, Angående disse problemene så er det ønskelig at du kontakter oss direkte på tlf 389 90 100 slik at en av våre kundebehandlere kan hjelpe deg med å få de løst. Mvh Mohammed | HomeNet

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR