Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 88 innen
bredbåndsleverandør
39%
anbefaler
HomeNet

"Elendig førstemøte"

Omtale om HomeNet skrevet av Geir L for 06.10.2021 19:06

HomeNet har totalt 846 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig førstemøte"

Etter tre timers installasjon forlot montør huset ( eier hadde tatt fri fra jobb) Kunne ikke gjøre mere……vi er uten nett/tv. Kundeservice bortforklarer og sier det blir ordnet i morgen…. Elendig…. blir ikke kunde lenge hvis dette er agendaen🤮 desverre har vi ikke sjekket omtalene i forkant

Svar fra HomeNet
11.10.2021 16:26
Hei Geir! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har dessverre ikke tilstrekkelig med informasjon til å finne ditt kundebilde for å sjekke hva som har skjedd her. Men ta gjerne kontakt med oss direkte på chat eller telefon 38990100 slik at vi kan få sjekket opp i dette. Vi håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå! Vennlig hilsen Vilde | Home_Net
Bytt.no
"Elendig førstemøte" skrev Geir L om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Geir L og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kimeven D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Meningen min om Home nett"

Jeg hva veldig fornøyd med det sist gang.men måtte stenge det for meg og samboeren min måtte flytte fra verandaen men vill ha Homenett her for det hva stabilt og godt

Svar fra HomeNet
04.10.2021 16:15
Hei Kimeven D, Det er veldig godt å høre at du har vært fonrøyd. Vi gleder oss til å ha deg som kunde igjen! vi setter pris på at du tok deg tiden til å skrive. Vennlig hilsen Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig internet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt for tregt internet, ikke mulig å strømme film på grunn av hakking. Telefon til Homenet resulterte i tilsendt ny Zyxel bokser x 2 som skulle speede opp nettet. RiksTV samarbeider med Home-net og ble irritert da jeg sa vi måtte ha nye rutere, fordi avtalen de hadde seg imellom sa at hovedkabelen skulle legges helt til der hovedTV i huset står. Boksene har ikke medført raskere internett. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Sitter i lange køer for å kommunisere med RiksTV og HomeNet som skylder på hverandre.

Svar fra HomeNet
27.09.2021 14:30
4663 Hei Maria, Det er svært beklagelig at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Jeg har desverre ikke tilstrekkelig informasjon for å finne saken din her, men anbefaler deg å kontakte oss direkte på telefon eller chat slik at vi kan forsøke å hjelpe deg og rette opp i dette. Vennlig hilsen Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Fiber levert som avtalt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kabelen ble installert ca. to uker etter bestilling. Raskere enn jeg forventet. Installatøren ringte dagen før og kom til avtalt tid. Har 500/500 mbit og ingen problemer med hastighet eller stabilitet så langt. Veldig konkurransedyktig månedspris (området har inngått fellesavtale). Høyt installasjonsgebyr p.g.a. utbyggingskostnadene, men det er forståelig. Installatør hadde ikke med trådløst aksesspunkt som var inkludert i avtalen, men etter litt om og men blir den ettersendt. Alt i alt er erfaringen min positiv.

Svar fra HomeNet
27.09.2021 13:08
Hei Trond, Det er vedlig godt å høre at du er fornøyd! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på at du tok deg tiden til å skrive. Vennlig hilsen Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Montør kom aldri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte homenet i slutten av juni til leilighet vi skulle flytte inn i 1.juli. Leiligheten hadde ikke hadde noe Internett fra før, ville derfor få det ordnet så fort som mulig. Sa de kunne få montør til å installere 30.7 mellom 8-16. Jeg venta hele dagen uten at det kom noen. Ringte homenet, og da tikka det inn en melding (1610) om ny dato for montør 17.8. .. Dagen før fikk vi ny melding igjen om utsettelse til 7/9. Dette er helt uholdbart, og vi sa derfor opp avtalen. (Bytta til konkurrent, som har fått fikset alt på under to uker)

Svar fra HomeNet
01.09.2021 09:09
Hei Hilde, Leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Det er dessverre vanskelig å sette seg inn i hva som har skjedd her uten tilgang til din kundeinformasjon, men ta gjerne kontakt med oss dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
HomeNet har totalt 846 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR