Lynet Internett har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selv om nettet er raskt og billig (100/100 linje for 100kr/m dersom du er student) så streiker det hele tiden. Det skjer litt for ofte at nettet bare ikke funker. Skulle ha muntlig eksamen over zoom, og nettet bestemte seg for å ikke fungere akuratt da. Dette går ikke altså. For noen dager siden skulle jeg levere inn en annen eksamen, og da fungerte nettet heller ikke. Prøvde å ringe dem i løpet av åpningstiden, men telefonsamtalen ble automatisk lagt på med en gang.
Internett fra Lynet har vært ustabilitet, service torget er stengt i helgene og servicen har vært dårlig.
Helt forferdelig kundeservice. Tregeste nettet jeg har hatt i hos noen gang. Nettet faller ut til enhver tid og er nesten aldri stabilt. Sitter fastlåst til de pga sameiet vi bor i. ALDRI MER!!!
Meget ustabilt, aldri brukt telefon som modem så mye i mitt liv. Kundeservice er også dårlig og lite tilgjengelig; er bare tilgjengelig på dagtid, og da er jeg jo på jobb og trenger ikke hjelp med internett hjemme...
Betaler for 500/500 hastighet men får 3/2 som jeg er bundet i 12 måneder til!! Et selskap som aldri klarer å levere det du betaler for, dessverre leier jeg og kan derfor ikke bestemme leverandør selv. Kundeservicen er en gjeng med brødhuer som ikke klarer å gjøre jobben sin, norges dårligste internett leverandør. HOLD DERE UNNA!!
Jeg fikk lagt inn lynet i borettslaget mitt for mange år siden for å konkurrere med Get og fikk en god pris på bredband. Det å ha to aktører inne gir en mulighet til å få fritt valg og samtidig presset priser. Der jeg bor nå har jeg kun en fiberleverandør og der presses prisene i været.
Lynet reklamerer med lik fart ut/inn, dette stemmer ikke.Det er regelmessig feil på kabler/nettet faller ut. De har flere underselskap som også bruker samme kabler (ifølge kundeservice). De kaller feil vedlikehold uten å melde dette til kundene. Svarer ikke på henvendelser og ingen refusjon for betalt tjeneste- selvom feil ligger på deres fibernett. Utrolig dårlig firma som mest sannsynlig er mer opptatt av flere kunder enn å ivareta eksisterende kunder. Virker veldig lite seriøst og eneste kompensasjon de foreslår er høyere hastighet som faller med et brak etter endt tilbud. At de ikke har rutiner på kundeservice er tydelig. Omtalen på deres egen side er fra 2009 og 2013- dengang var det få som var koblet på fiberkabelene- jo flere som bruker på ettermiddag/kveld og helger jo dårligere nettfart. Styr unna- oppleves som et lite seriøst firma. Trodde det var et krav om tilbakebetaling når en betaler for en tjeneste en ikke får. Sendte inn siste forespørsel for 3 uker siden, de gidder ikke svare engang! Ringer ikke tilbake, ingen tar ansvar!