Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
73
av 87 innen
bredbåndsleverandør
25%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Verste leverandøren av bredbånd"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Terje for 14.11.2018 20:59

NextGenTel Bredbånd har totalt 896 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Verste leverandøren av bredbånd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å få kontakt, og får en kontakt etter en time blir en løyet til. Styr unna, jeg sier opp. Har brukt forskjellige leverandører av bredbånd, på forskjellige plasser. Har mange abonnement gående, er mer problemer med NextGenTel enn de andre tilsaman. Aldri mer NextGenTel.

Bytt.no
"Verste leverandøren av bredbånd" skrev Terje om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Terje og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Makan til rotefirma!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter mange år som fornøyd kunde ringte jeg i 2016 for å bestille et abonnement til. Så, etter å ha hørt AHA-musikk i en time var jeg så sint at jeg bytta leverangør. Sånn behandling finner jeg meg ikke i. Fikk en e-post som bekrefta at kundeforholdet var opphørt. Mer enn to år etter kommer to fakturaer og trussel om inkasso/avstenging. Ringer igjen og der er sannelig samma AHA-musikken enda, men er nå bare skurr, og robotdamen, som forteller igjen at «kundekonsulenten» fortsatt har like mye å gjøre. Hun ber meg gå til «min side». Jeg har ikke vært kunde på flere år. Etter en time uten svar er jeg like forbanna som forrige gang. Firma har null kontroll og null kundeservice. Jeg anbefaler alle å holde seg langt unna dette rotefirmaet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Stadige problemer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Siden jeg først fikk bredbåndet har jeg hatt problemer med ruteren, hjelpen fra kundeservice har vært varierende, men for det meste dårlig. Har nå byttet ruter tre ganger, kommer til å skifte leverandør av bredbånd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Norges desidert dårligste firma både på produkt og kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette er det mest useriøse jeg har vært med på, fikk bindingstid uten at det ble informert om, fikk lavere hastighet en lovet, sitter opptil 1 time uten svar på telefon, må høre Aha’s greatest hit på repeat! Har sagt opp men får fortsatt faktura og når jeg prøver å ringe for å si opp nok en gang er jeg nødt om å lide meg gjennom Morten Harket enda en gang som så mange ganger før! Det er så sinnsykt sjukt at jeg tror snart jeg frivillig legger meg inn på en psykiatrisk avdeling for evaluering av min mentale helse! Jeg blir gal av å måtte bruke energi å penger på dette latterlig dårlig internettet som jeg allerede har sagt opp 2 ganger! Jeg ber til alle høyere makter som jeg er helt åpenbart ikke tror på om at den eller de som driver dette firmaet går så inni he#%&te konkurs at de ikke får startet et firma før i år 3037

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Selger lovte at det er ingen bindingstid"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selger lovte at det er ingen bindingstid, og at det er bare en fast pris. Men når jeg mottar faktura med ruterleie som de har lagt på toppen av det original pris. Fikk jeg beskjed at du har takket ja til tilbudet og det er for sent, jeg prøvd å forklare at jeg har spurt selgeren direkte om det og han svarte det er bare en fast pris og ingen ekstra kostnader. Når prøver å avbestille tjenesten. Da få jeg også beskjed at det er 1års bindingstid.

NextGenTel Bredbånd har totalt 896 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR