Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 682 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 682 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 682 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
322
209
126
135
890
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 682 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skyhøye gebyrer + ustabil tjeneste! 🥵

Omtale av  Shr2814

Vil rett og slett anbefale å bytte til noen andre; voldsom ventetid på kundeservice + urimelig høye gebyrer! 🤨

Svar fra NextGenTel Bredbånd
11.05.2023 14:45

Heisann, Kjedelig å høre at du har slitt med å komme igjennom til kundeservice. Det skjønner jeg godt kan være frustrerende. Et tips på veien kan være å registrere din henvendelse via chat´en vår, så tar en av våre dyktige medarbeidere på kundeservice kontakt med deg så snart de kan :) Nå kjenner jeg ikke til detaljene knyttet til gebyrene du nevner, men jeg kan ihvertfall si at vi setter åpenhet høyt i NextGenTel. Det betyr at du som kunde ikke skal få ubehagelige overaskelser med f.eks skjulte gebyrer eller ekstra kostnader knyttet til tjenestene vi leverer. Derfor er alle våre priser, og eventuelle gebyrer, åpent og tilgjengelig - også før man blir kunde hos oss. Hvis du allikevel opplever at noe ikke stemmer så tar du dette også med kundeservice, så skal du få god hjelp der :) Jeg håper dette var nyttig, at du kontakter oss og får den hjelpen du trenger. Og ikke minst, takk for tilbakemeldingen, det hjelper oss til å stadig bli bedre på de tingene vi trenger å jobbe med! Ønsker deg en fortsatt strålende dag! Mvh Christian

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Prøvd i dagevis å komme fram til kundeservice

Omtale av  Nonononono

Styr unna! Det er umulig å komme fram til kundeservice. De har sendt faktura på kr. 19 etter at abonnement er sagt opp. Fikk tak i faktura avdelingen, men de sa at de var driftet av et ekstern selskap og ikke kunne løse problemet.

Et grusomt dårlig firma som ikke har noe kompetanse og har dårlig kundebehandling og lurer kundene

Omtale av  Åse

De klarer ikke å fikse nettet vårt på to døgn og lover at det skal komme reparatør som ikke kommer. Vi har den siste måneden vært uten nett i12 dager. Evighetsventing på telefon og så stenger de telefonen på kundeservice 18.15 som skal være oppe til 21.00!!!!!

Kundesupport

Omtale av  Gøran

Veldig ustabilt og for å komme til kundesupport tar evigheter, uansett velger du chat eller telefon ventetid er minimum på 30 min. Hjelper lite på prisen når du får ikke hjelp når du trenger det første muligheten etter bindingstid er ferdig går tilbake til Telenor. Telenor i hvert fall fikser ting og har nett garanti.

Ubrukelig

Omtale av  Yunus

Helt ubrukelig. Har spurt de i 5 måneder på rad om å endre forfallsdato fra 15 til 25 noe som de ikke klarer Nettverket er også veldig ustabilt og de har vedlikehold på internettet ca 1 gang i måneden. Ikke til å anbefale

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ustabilt og dårlig

Omtale av  Oddmar L

Ustabilt med mange bortfall av Internett og dårlig med informasjon om årsak og feilretting

Avslutte snarest

Omtale av  Carl F. A

Ved å svare ok på telefon mener NextGenTel at jeg har bundet meg til 12 mnd bruk. Jeg ville si opp 2 dgr etter å ha mottatt utstyret men da var angrefristen ute, fandens utrolig. De skal nå ha 5000.- for oppsigelsen. Kan dette være lov. Har hatt Telenor i alle år uten et eneste problem, nå disse 3 dgr er det ingen ting som fungere tilfredsstillende. Er det noen som vet hvordan dette fungerer. Om det ikke er andre løsninger må jeg ta kostnaden da jeg ikke gidder å ha det som der er i dag.

NextGenTel Bredbånd har 1 682 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR