NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alltid kommer de med gode tilbud og aldri opplevd problemer med tjenesten, heller ikke med kundeservice avdelingen.
Hos NextGentel får du garantert ikke tjenesten du har kjøpt, samt at de sender purring og inkasso på regninger som du aldri har mottatt. Anbefaler alle å holde seg langt borte fra NextGentel.
Amatører som ikke gjør jobben sin. Veldig dårlig kundeservice osv...
Hadde Nextgentel som internett leverandør et par måneder. Fikk ikke det vi ble lovet og hver gang jeg prøvde å ringe så måtte jeg alltid vente i en mil lang telefonkø!
De eneste avdeling som virker er deres faktura avdeling. De tar pengene uten å levere service. De stenger sak uten å fikse ting og erklære at det virker så vi må betale. Det har skjedd mange ganger siden de satt opp fiber i området. Ikke kompetant folk svarer telefon. De tar over 1 time hver gang å gjøre samme tester. De har ikke bare tatt vekk programmer som vi tatt opp. Hun fjernet evnehet av DVR å ta opp programmer i det hele tatt. De lover at noen som vet system skal ringe. Det gjør de aldri. Når du sitter på vente på telefon, sier de at de skal ringe tilbake hvis du taster inn nummer. Det gjør de aldri. Mer tid er brukt å få system å virke enn du har TV og telefon. Internet er usikkert. Helt Håpløs. Faktura avdeling er som "enforcers" for loan sharks og mafia. De stjeler penger for dem som gi ikke produkt som du har kontrakt for. De andre lover at de skal følge opp. Det gjør de aldri. De lover at en leder som vet system skal ringe oss. Det gjør de aldri. Vi sier å ringe oss kl. 18 etter jobb. De kan ikke gjør dette riktig også. Vi jobber. Vi sitter ikke hjemme foran en TV som virker ikke uansett. Vi har gitt opp å håpe at fast telefon kunne virke. Vi er vant til å miste bookmarks osv på pc når internet stoppe og starte hele tiden. Vi har mistet hele OL og flere uker før. Det er ingen bra med dere. Bare de har monopol i vårt område. Deres svar er at de har ikke monopol, men vi kan ikke finne en annen som kommer i vår område. Våre meninger er at politikerer må fjerne monopol og det beste er at NextGenTel går konkurs og andre kjøper fibernett og fikser systemet.
Søppel! måtte skrive at jeg vurdere å bytte, men dette er bare fordi det ER UMULIG Å BYTTE!!!!!! Svindel
Hatt fiber hos NextGentel i noen måneder, og det har vært en så vanvittig dårlig opplevelse at jeg har ikke ord. Routeren vi fikk tilsendt er komplett ubrukelig. Jeg har sittet her med elendig hastighet, tilkoblingsproblemer og ustabilitet ut av en annen verden i flere måneder! Og ikke få meg til å starte på kundeservice'n.... Bl.a. trengte jeg å endre ip-range fordi den var lik hjemme og på kontoret, noe som gjorde jeg at ikke kunne jobbe via VPN hjemmefra. Ikke var det mulig å endre dette selv i routeren (hva??!!), og enda verre, de ville ikke hjelpe meg på kundeservice fordi det er visst ikke noe de supporterer. Altså, hvordan dette selskapet holder seg i live forstår jeg ikke. Fullstending boikottet av meg og mine selskaper på livstid.