Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 681 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 681 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 681 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
322
209
126
135
889
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 681 verifiserte omtaler på Bytt.no

utrolig flinke folk

Omtale av  Solomon

Alltid kommer de med gode tilbud og aldri opplevd problemer med tjenesten, heller ikke med kundeservice avdelingen.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindler kundene

Omtale av  Torgeir

Hos NextGentel får du garantert ikke tjenesten du har kjøpt, samt at de sender purring og inkasso på regninger som du aldri har mottatt. Anbefaler alle å holde seg langt borte fra NextGentel.

Veldig dårlig kundeservice

Omtale av  Oskar

Amatører som ikke gjør jobben sin. Veldig dårlig kundeservice osv...

Elendig kundeservice

Omtale av  Mats

Hadde Nextgentel som internett leverandør et par måneder. Fikk ikke det vi ble lovet og hver gang jeg prøvde å ringe så måtte jeg alltid vente i en mil lang telefonkø!

Krimineller

Omtale av  Deborah

De eneste avdeling som virker er deres faktura avdeling. De tar pengene uten å levere service. De stenger sak uten å fikse ting og erklære at det virker så vi må betale. Det har skjedd mange ganger siden de satt opp fiber i området. Ikke kompetant folk svarer telefon. De tar over 1 time hver gang å gjøre samme tester. De har ikke bare tatt vekk programmer som vi tatt opp. Hun fjernet evnehet av DVR å ta opp programmer i det hele tatt. De lover at noen som vet system skal ringe. Det gjør de aldri. Når du sitter på vente på telefon, sier de at de skal ringe tilbake hvis du taster inn nummer. Det gjør de aldri. Mer tid er brukt å få system å virke enn du har TV og telefon. Internet er usikkert. Helt Håpløs. Faktura avdeling er som "enforcers" for loan sharks og mafia. De stjeler penger for dem som gi ikke produkt som du har kontrakt for. De andre lover at de skal følge opp. Det gjør de aldri. De lover at en leder som vet system skal ringe oss. Det gjør de aldri. Vi sier å ringe oss kl. 18 etter jobb. De kan ikke gjør dette riktig også. Vi jobber. Vi sitter ikke hjemme foran en TV som virker ikke uansett. Vi har gitt opp å håpe at fast telefon kunne virke. Vi er vant til å miste bookmarks osv på pc når internet stoppe og starte hele tiden. Vi har mistet hele OL og flere uker før. Det er ingen bra med dere. Bare de har monopol i vårt område. Deres svar er at de har ikke monopol, men vi kan ikke finne en annen som kommer i vår område. Våre meninger er at politikerer må fjerne monopol og det beste er at NextGenTel går konkurs og andre kjøper fibernett og fikser systemet.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Aldri velg NextGenTel!

Omtale av  Eirin

Søppel! måtte skrive at jeg vurdere å bytte, men dette er bare fordi det ER UMULIG Å BYTTE!!!!!! Svindel

Er det mulig...

Omtale av  Eivind

Hatt fiber hos NextGentel i noen måneder, og det har vært en så vanvittig dårlig opplevelse at jeg har ikke ord. Routeren vi fikk tilsendt er komplett ubrukelig. Jeg har sittet her med elendig hastighet, tilkoblingsproblemer og ustabilitet ut av en annen verden i flere måneder! Og ikke få meg til å starte på kundeservice'n.... Bl.a. trengte jeg å endre ip-range fordi den var lik hjemme og på kontoret, noe som gjorde jeg at ikke kunne jobbe via VPN hjemmefra. Ikke var det mulig å endre dette selv i routeren (hva??!!), og enda verre, de ville ikke hjelpe meg på kundeservice fordi det er visst ikke noe de supporterer. Altså, hvordan dette selskapet holder seg i live forstår jeg ikke. Fullstending boikottet av meg og mine selskaper på livstid.

NextGenTel Bredbånd har 1 681 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR