NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Internettet vårt fra nextgentel funker ikke. Vi har prøvd å ta kontakt med kundeservice i 3 (!!) uker nå, men ingen hjelp å få. Svarer aldri telefonen og når du ber de ringe deg opp igjen, så får du melding på kvelden om at de dessverre ikke rakk å ringe deg tilbake. Utrolig dårlig kundeservice!
Veldig dårlig kundeservice. Dyrt!! Og de tvinger deg til å skrive avhandling når du skal skrive en omtale av de.
Alt er under pari! Ingenting oppleves bra! Det må skje et under dersom dette skal fungere! En kilde til frustrasjon og forbannelse.
Søplefirma. Gitt meg max 20 prosent av det jeg betaler for siden dag 1. Når jeg har ringt dem og klaget har de skrudd opp linja, men påstått at de ikke har gjort noen ting.. Når jeg sa opp skrudde de linja til omtrent 0 for å være ras%#øl. Drittfirma som bare er og holde seg langt unna. Svindlerdr#%tfolk..
Som regel problemer med nettet og når du ringer kundesenter tar det ca 3 timer å vente.
Ville nok styrt unna NextGenTel, ja. Det tar lang tid å komme i kontakt med kundeservice, og når du først gjør det så kan de ikke hjelpe deg. Jeg satt over 1 mnd uten internett, takket være NextGenTel. Leveringen av internett-boksen ble utsatt og utsatt, men regningen for internettet, den kom! Da internett-boksen omsider var i hus, og klar for å sende ut de så veldig etterlengtede internett signalene, så tok det ikke lang tid før alt jeg så på ble hakkete. Internettet var dårlig og tregt, og hvis jeg var på mobilen samtidig som jeg så på appletv, da takket signalene for seg rimelig kjapt. Synes det er litt synd at de ikke klarer å forbedre seg selv etter så mange dårlige tilbakemeldinger. Håper ingen gjør det jeg gjorde, og bare hopper inn i et bredbåndsabonnement med et så dårlig selskap, uten å lese kundeanmeldelser først. Styr unna NextGenTel, les deg opp på andre selskaper og hva kundene synes før du velger.
Da jeg skulle få satt opp nettet tok det flere forsøk over flere dager grunnet talentløs operatør, og nå har jeg vært uten nett i to dager grunnet storm en eller annen plass i landet, og den er ikke her i Tromsø, som gjør at reparatørene ikke kommer seg til stedet. Ellers må ruteren tilbakestilles titt og ofte, noe som gjør at det ikke er vits å lage seg et originalt navn og passord, da dette må ordnes på nytt for hver tilbakestilling av ruteren. Self Care-systemet deres er helt latterlig, og det er vanskelig å få tak i kundeservice i åpningstiden deres.