NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Søplefirma. Gitt meg max 20 prosent av det jeg betaler for siden dag 1. Når jeg har ringt dem og klaget har de skrudd opp linja, men påstått at de ikke har gjort noen ting.. Når jeg sa opp skrudde de linja til omtrent 0 for å være ras%#øl. Drittfirma som bare er og holde seg langt unna. Svindlerdr#%tfolk..
Som regel problemer med nettet og når du ringer kundesenter tar det ca 3 timer å vente.
Ville nok styrt unna NextGenTel, ja. Det tar lang tid å komme i kontakt med kundeservice, og når du først gjør det så kan de ikke hjelpe deg. Jeg satt over 1 mnd uten internett, takket være NextGenTel. Leveringen av internett-boksen ble utsatt og utsatt, men regningen for internettet, den kom! Da internett-boksen omsider var i hus, og klar for å sende ut de så veldig etterlengtede internett signalene, så tok det ikke lang tid før alt jeg så på ble hakkete. Internettet var dårlig og tregt, og hvis jeg var på mobilen samtidig som jeg så på appletv, da takket signalene for seg rimelig kjapt. Synes det er litt synd at de ikke klarer å forbedre seg selv etter så mange dårlige tilbakemeldinger. Håper ingen gjør det jeg gjorde, og bare hopper inn i et bredbåndsabonnement med et så dårlig selskap, uten å lese kundeanmeldelser først. Styr unna NextGenTel, les deg opp på andre selskaper og hva kundene synes før du velger.
Da jeg skulle få satt opp nettet tok det flere forsøk over flere dager grunnet talentløs operatør, og nå har jeg vært uten nett i to dager grunnet storm en eller annen plass i landet, og den er ikke her i Tromsø, som gjør at reparatørene ikke kommer seg til stedet. Ellers må ruteren tilbakestilles titt og ofte, noe som gjør at det ikke er vits å lage seg et originalt navn og passord, da dette må ordnes på nytt for hver tilbakestilling av ruteren. Self Care-systemet deres er helt latterlig, og det er vanskelig å få tak i kundeservice i åpningstiden deres.
Ingenting er bra med Nextgentel. Det koster mye, og noen ganger mister kontakt med konsoller, hver time. Ikke bra hvis det er noe spill relatert.
Får ikke det du ber om og kundeservice fungerer ikke. STYR UNNA!! Når du må vente flere timer på telefon og chat som er overbelastet sier det vel det meste!! Her kan det meste bli bedre!!
Ønsker du å bli bombet med forskuddsbetalinger 3-4 mnd i forveien ved oppstart? Liker du utfordringen ved å forhandle deg ut av inkassokrav du aldri skulle hatt til å begynne med? Frydes du over fornærmende misforståelser og internt kommunikasjonssvikt i alle ledd? Hva med å bli fakturert dobbelt for samme måned gjentatte ganger, eller pirres du av tanken av å verbale basketak med kundeservice for å bevise at det faktisk er de feilen ligger hos, ikke deg? Simpelthen lyster du etter synet av 5-sifrede nummer på telefonregningen din? For ikke å glemme uanmeldte brudd på nettforbindelsen over flere døgn uten forklaring? Da er visselig NextGenTel bredbåndsleverandøren for deg. NextGenTel - bredbånd for masochister TM Jo jeg skriver sarkasme, men jeg mener alvor. Dette har vært den verste forbrukeropplevelsen jeg har opplevd. Styr unna, ikke gi desse menneskene pengene dine, la denne dinosauren sovne bort og gi heller konkurrentene en sjanse.