Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 740 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 740 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#6
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#6 av 83 bredbåndsleverandører
33%
Middels
33% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 740 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
339
224
139
139
899
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 740 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bra tilkobling, men manglende oppfølging ved installasjon

Omtale av  Anna

Så langt har nettet fungert fint, men det tok 4 måneder fra bestilling til nettet var installert og brukbart.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ting funker ikke

Omtale av  Lars H

Jeg ble lovet av selger at det var plug and play. Det viser seg å ikke være tilfelle. Må fortsatt benytte gammelt utstyr. Kundeservice og support er i beste fall mangelfull. Så foreløpig karakter stryk. Dessverre

Rask fiber

Omtale av  Marius

Hurtig oppkobling hjemme. Problemfritt overgang fra gammel leverandør

Vurdering av nettet

Omtale av  Erling G. I

Har ingenting nevneverdig å klage over. Nettet funker bra å er stabilt. Ikke hatt noen problemer så langt, så er fornøyd til nå.

Mye knot og rot

Omtale av  Kristian S

Knotete å komme igang, først fikk jeg ruter og tv boks rett før pinse men IKKE hentekoder så de ble liggende til over pinse, så ser jeg tv er fakturert før de engang har SENDT tv boksen, rikstv kobler ikke at tv kan virke bedre MED internett aktivt. Så da alt skulle være koblet opp får jeg null livstegn og hele dagen ikke svar fra support. Hele natten uten nett, neste dag finner de ut at heimgard mesh ruter er steindød og må byttes 3 dager etter får jeg ny ruter som virker. Utrolig mye knot med registrering og verifisering for alle ledd , minside og, spesielt reg tv boks, innen du finner første program har du kastet opp og orker ikke tenke på tv engang, bare marerittet for å programmere alt inn manuelt og verifisere igjen og igjen og feilmeldinger som ingen vil hjelpe med. Omtrent umulig å komme i kontakt med noen form for support. Og alt må foregå med sms til telefon. superfestlig får de som får nytt nummer og må gjennom samme mareritt for å få nytt tlf nr registrert istedetfor ett simpelt login / passord. På ngt sine sider finner jeg ut de har sendt FEIL passord for ruter login. Og alle henvendelser blir man sittende i beste fall hele dagen i tlf og høre på at man kan løse ALT selv på min side. Spesielt givende å høre på når 80% av henvendelsene gjelder at man ikke kommer inn på min side og dermed ikke kan sende melding om feilen. Burde ikke ta mange dager uten hjelp for å komme igang. Telenor var langt lettere , da plugget man boksene inn og var på nett og dessuten kunne forholde seg til ett firma for tv og internett. Selve nettet later til å være ok men kundesupport er bortimot umulig å finne spor av.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Manglende support

Omtale av  Terje

Tregt nett, umulig support, leverer ikke etter avtale. Virkelig en utfordring å få kontakt med support - livet er for kort !!!

Elendig internett

Omtale av  Gunther B

Etter ca 2 mnd med nextgentel begynte problemene med nettet( jeg har til og med fiber) Å strømme filmer ble helt umulig. Det var som å sitte med en gammel Commodore å vente på signal.Ringte dem flere ganger ( ventetid ca 1 time) fikk beskjed om å gjøre diverse ting, men ingenting nytter. Orker ikke å slå på hverken tv eller pc, blir bare deprimert. Spørsmålet nå er, hvordan avslutte abonnementet? Jeg får jo ikke den varen jeg betaler for.

NextGenTel Bredbånd har 1 740 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR