Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 689 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 689 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 689 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
324
210
128
135
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd med både kundeservice og internett

Omtale av  Caroline

Ikke noen problemer å flytte over abonemanget til meg når en av jentene flyttet ut av kollektivet. Hyggelig å hjelpsomme og gode til å informere om prising etc. Har god kvalitet på Internett, i hvert fall der vi bor. Aldrig noe problem å streame og opplever ikke at Internett driver å detter ut. Helt klart den beste intetnettleverandører jeg har hatt.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundeservice

Omtale av  Nina

Hyggelige kundebehandlere men systemet fungerer overhodet ikke... Skulle overføre ett abonnement fra min far til meg, noe de selv reklamerer med at man kan. Like før overføringen hadde den aktuelle boligen fått ny adresse noe jeg informerte om, men feil adresse ble registrert. De ringte og sa de ikke fant adressen, jeg informerte igjen om at boligen hadde fått ny adresse og de fikk denne. De registrerte da en helt annen adresse, jeg tok kontakt og ga riktig adresse. Dette førte til at jeg fikk en regning på 3000,- fordi de mente jeg hadde sagt opp mitt abonnement 2 ganger. Jeg mistet også internettlinjen og har nå vært uten Internett i flere uker fordi de mener jeg må vente på en montør som må koble til linjen igjen. De sender utstyr i posten selvom dette bare er snakk om en overføring og alt utstyr allerede er her.. snakker med forskjellige kundebehandlere hver gang, det er bare rot og surr og helt tullete og måtte vente flere uker på å få Internett fordi DE har gjort gjentatte feil... Boksen uti gata er snødd ned ute på ett jorde så gleder meg til å se om jeg får Internett neste uke når montører kommer ettersom jeg nekter å tro at det har vært noen montør i det skapet tidligere for å koble ut linjen.

Forfærdelig

Omtale av  Misfornøyd

I signed up at the door with the salesman. I changed my mind the next day, rang them, and was told that the subscription was cancelled. They then proceeded to do a credit check on me, send the new ruter and cancel my subscription with Telenor, despite me ringing and complaining each time they sent a new email. They blamed the ‘automatic system’ for all this. I have spoken with them 4 or 5 times. We have no internet tonight. If I get a bill for this I’m going to the Consumer Advice Bureau. Stay away from Nextgentel, this is mega-aggressive sales, and incredibly incompetent customer service. Zero stars.

Skiftet leverandør da nettet fra NextGenTel var for treigt og det ikke hjalp og klage

Omtale av  Kari

Skiftet leverandør da nettet fra NextGenTel var for treigt og det ikke hjalp og klage. Fikk da beskjed om å sende tilbake deres ruter til en oppgitt adresse og merket med vårt navn inni (da det ellers ville tilkomme et gebyr) hvilket vi umiddelbart gjorde (for hva skulle vi lenger med den). Hadde mine bange anelser, og ganske riktig - i dag har jeg mottatt flere purringer fra NextGenTel da de påstår å ikke ha mottatt ruteren. Ved kontakt til kundesenteret der påstår de at man må forsende ruteren ved å kjøpe «pakke med sporing» da de ellers ikke mottar den (!) og de vil nå kreve meg kr 600. De påstår at uten denne tilleggstjenesten med «sporing» så vil pakken komme i retur til avsender, men vi sendte den for flere uker siden og så har absolutt ikke skjedd. Høres ut som tull og svindel - flere som har opplevd liknende med dem?

Sender fakturaer på nytt og på nytt lenge etter oppsigelse, får ikke kreditert tilgodehavende.

Omtale av  Ole

Sender fakturaer på nytt og på nytt lenge etter oppsigelse, får ikke kreditert tilgodehavende.. Oppsigelsen gjaldt fra 31.12.2018, og jeg har autogiro. Jeg har flere ganger sagt ifra at de fortsetter å sende fakturaer, men det hjelper ikke. Sender epost, og skriver saker inn på min side hos Nextgentel, men det hjelper ikke.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kan nesten ikke bli verre

Omtale av  Kjetil M

Fikk aldri internett etter 2,5 uke med lovord om at det skulle komme på plass hvert sekund. Velg disse hvis du liker uryddig kommunikasjon, håpløse internprosesser og ansvarsfraskrivelse i alle ledd. Selv brøt jeg avtalen mens jeg fortsatt kunne og valgte en annen leverandør.

Bedre på fiber

Omtale av  Sindre E

Overrasket over hvor bra de er på fiber. Tilbyr samme hastigheter som Telenor til en lavere pris! Hadde min tvil etter mindre bra erfaring, men de har virkelig dratt seg opp med kundeservice og produkt. Anbefales!

NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR