Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
11
av 12 innen
bredbåndsleverandør
9%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Forfærdelig"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Misfornøyd for 14.03.2019 21.20

NextGenTel Bredbånd har totalt 359 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Forfærdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

I signed up at the door with the salesman. I changed my mind the next day, rang them, and was told that the subscription was cancelled. They then proceeded to do a credit check on me, send the new ruter and cancel my subscription with Telenor, despite me ringing and complaining each time they sent a new email. They blamed the ‘automatic system’ for all this. I have spoken with them 4 or 5 times. We have no internet tonight. If I get a bill for this I’m going to the Consumer Advice Bureau. Stay away from Nextgentel, this is mega-aggressive sales, and incredibly incompetent customer service. Zero stars.

Bytt.no
"Forfærdelig" skrev Misfornøyd om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Misfornøyd og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Skiftet leverandør da nettet fra NextGenTel var for treigt og det ikke hjalp og klage"

Skiftet leverandør da nettet fra NextGenTel var for treigt og det ikke hjalp og klage. Fikk da beskjed om å sende tilbake deres ruter til en oppgitt adresse og merket med vårt navn inni (da det ellers ville tilkomme et gebyr) hvilket vi umiddelbart gjorde (for hva skulle vi lenger med den). Hadde mine bange anelser, og ganske riktig - i dag har jeg mottatt flere purringer fra NextGenTel da de påstår å ikke ha mottatt ruteren. Ved kontakt til kundesenteret der påstår de at man må forsende ruteren ved å kjøpe «pakke med sporing» da de ellers ikke mottar den (!) og de vil nå kreve meg kr 600. De påstår at uten denne tilleggstjenesten med «sporing» så vil pakken komme i retur til avsender, men vi sendte den for flere uker siden og så har absolutt ikke skjedd. Høres ut som tull og svindel - flere som har opplevd liknende med dem?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Sender fakturaer på nytt og på nytt lenge etter oppsigelse, får ikke kreditert tilgodehavende."

Sender fakturaer på nytt og på nytt lenge etter oppsigelse, får ikke kreditert tilgodehavende.. Oppsigelsen gjaldt fra 31.12.2018, og jeg har autogiro. Jeg har flere ganger sagt ifra at de fortsetter å sende fakturaer, men det hjelper ikke. Sender epost, og skriver saker inn på min side hos Nextgentel, men det hjelper ikke.

Kjetil M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Kan nesten ikke bli verre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk aldri internett etter 2,5 uke med lovord om at det skulle komme på plass hvert sekund. Velg disse hvis du liker uryddig kommunikasjon, håpløse internprosesser og ansvarsfraskrivelse i alle ledd. Selv brøt jeg avtalen mens jeg fortsatt kunne og valgte en annen leverandør.

Sindre E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bedre på fiber"
2 syns denne omtalen er nyttig

Overrasket over hvor bra de er på fiber. Tilbyr samme hastigheter som Telenor til en lavere pris! Hadde min tvil etter mindre bra erfaring, men de har virkelig dratt seg opp med kundeservice og produkt. Anbefales!

NextGenTel Bredbånd har totalt 359 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR