Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 696 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 696 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
33%
Middels
33% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 696 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
326
211
131
135
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 696 verifiserte omtaler på Bytt.no

Mangler internett på dag 9.

Omtale av  Fredrik

Etter dag 3 uten nett fikk jeg kontakt med en hyggelig kontakt i nextgentel som, slik jeg oppfattet det, konkluderte med at det var feil på «fibermodemet» Det skulle bli håndtert ila 3 - 5 dager. Jeg tar kontakt igjen på dag 5 og blir møtt av en kundebehandler jeg opplever som direkte frekk. Var iflg behandleren noe feil i området som jeg beklageligvis ikke har blitt varslet om. Skulle bli kontaktet av en annen instans ila dagen/kvelden for veien videre. Dette er nå 2 dager siden og jeg har fremdeles ikke hørt noe.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
02.02.2024 11:27

Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss her på Bytt.no! Din tilbakemelding er det vi lærer av og bruker i veien mot forbedring fremover. Jeg kan bare svare generelt, men jeg ser du nevner at du først fikk feil beskjed, opplevde oss som frekk i neste samtale og at tilbakemeldingene fra oss har tatt lang tid. Alle disse tingene vil jeg beklage for, og dette er en tilbakemelding vi tar med oss videre og tar på alvor. Jeg håper for all del at feilen er løst nå, hvis ikke vil jeg oppfordre deg til å ta kontakt med oss - så skal vi gjøre det beste vi kan for å få nøstet opp i problemet så snart som mulig! Jeg håper at du får et bedre inntrykk av oss som leverandør fremover, vi skal jobbe på hver dag for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss 🙌 Ønsker deg en fin helg, Fredrik! Med Vennlig hilsen Jenny NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Funker like bra som forventet

Omtale av  Thomas J

Ventet en 3mnd tid fra bestilling til monter kom. Men var ei veldig hyggelig og flink monter som kom. Og nå virker alt veldig bra😀

Svar fra NextGenTel Bredbånd
30.01.2024 14:29

Hei, Thomas J Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😀 Vi skjønner at man helst kunne ønske å få fiberen installert med en gang, men det kan ta litt tid og spesielt på vinteren. Men vi håper likevel at du syns informasjonen har vært god i ventetiden! Veldig kjekt at montøren var flink og at alt virker som det skal nå som fiberen er installert og på plass 🙌 Takk for at du velger internett fra Norges prispresser på bredbånd! Ønsker deg en riktig god ettermiddag Jenny NextGenTel

Enkelt og greit

Omtale av  Roar

God informasjon hele veien fra bestilling til nettet var oppe. Så langt oppleves dette som trygt og enkelt til en fornuftig pris

Svar fra NextGenTel Bredbånd
30.01.2024 14:24

Hei, Roar Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Så gøy at du er fornøyd med informasjon, opplevelsen har vørt enkel og prisen fornuftig. Da høres det ut som vi har gjort jobben vår riktig. Jeg håper at du fortsetter å være like fornøyd som kunde fremover, vi skal jobbe på hver dag for å gi deg en god deal på internett fra oss! Ønsker deg en riktig god ettermiddag Jenny NextGenTel

Hjelpsom

Omtale av  Jon Y. K

Flinke hjelpe deg har problem sender regning tidlig

Svar fra NextGenTel Bredbånd
29.01.2024 12:48

Hei, Jon Y. K Takk for at du velger internett fra NextGenTel! Veldig fint å høre at du har fått god hjelp, er det noe mer vi kan hjelpe deg med så kan du finne svar på ofte stilte spørsmål på hjelpesidene våre, eller kontakte oss per telefon eller chat hvor dyktige konsulenter står klar til å hjelpe. Vi jobber på hver dag for å gi deg som kunde en god deal på internett 😀 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel

Styr unna. Helt elendig!

Omtale av  Steinar

Styr unna Nextgentel. De leverer utstyr som er elendig og som ikke møter krav gitt i regelverket. Utstyret tåler ikke strømbrudd/ytre påvirkninger det skal tåle i henhold til regelverk. Utstyr må rekonfigureres etter strømbrudd. Dette er ikke nødvendig for utstyr levert fra andre leverandører. Lite robust løsning og dårlig kundeservice med lite teknisk innsikt.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
30.01.2024 14:20

Hei, Steinar Takk for at du legger igjen til tilbakemelding om oss her på Bytt.no! Din opplevelse er viktig for oss på veien for å forbedre oss. Så kjipt at opplevelsen du hadde som kunde var dårlig kundeservice og lite robust løsning. Det er jo langt fra godt nok fra vår side! Jeg kan ikke se hvilket utstyr du hadde som kunde hos oss og kan bare svare på generelt grunnlag. NextGenTel har det siste året hatt ekstra fokus på å levere utstyr fra leverandører med høy kvalitet, som f.eks TP-Link og Nokia. Utstyrsleverandørene vi samarbeider med holder høy standard og følger krav. Det er også verdt å nevne at det er valgfritt å bruke eget utstyr som NextGenTel kunde, hvis det er ønskelig med annet WiFi-utstyr. I og med at vi har fokusert mye på utstyr siste tiden så er det ekstra kjedelig å høre at dette er en av grunnene til at din opplevelse ikke har vært god, og det betyr jo at vi må bli enda bedre på å kommunisere hvordan utstyret fungerer. Når det kommer til ytre faktorer som strømbrudd, så kan det i noen tilfeller være nødvendig med omstart av bredbåndsutstyret for å komme på nett igjen, men det skal ikke være behov for fabrikk-resett. Dette er ikke leverandøravhengig. Jeg ser du har oppgitt at du har byttet leverandør, så vi får dessverre ikke hjulpet deg videre i denne sammenheng. Men hvis du skulle ombestemme deg en gang, så er du hjertelig velkommen tilbake som kunde hos NextGenTel 💚 Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Veldig bra

Omtale av  Malak

Veldig bra rask og billig fornøyd med nett svarer fort

Svar fra NextGenTel Bredbånd
29.01.2024 12:31

Hei, Malak Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no, din tilbakemelding betyr mye for oss! Det er veldig kjekt å høre at du syns at internettet er veldig bra og billig, akkurat sånn skal det være 😀 Vi jobber alltid for å gi deg en god deal på internett! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel

Bredbånd tilpasset vårt behov👍

Omtale av  Tom

Byttet leverandør fra Telenor til NextGenTel pga rimeligere å bedre tilpasset bredbånd for vårt behov.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
29.01.2024 12:27

Hei, Tom Tusen takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd! Vi er svært glad for å høre at du har fått bredbånd som er tilpasset ditt behov - hvorfor betale for mer internett enn man har brukt for? Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no, det betyr mye for oss 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 696 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR