Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 690 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 690 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 690 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
324
210
129
135
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 690 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tilfreds

Omtale av  Suzanne L

Tilfreds. Vanskelig å måle ulike leverandører opp mot hverandre.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:29

Hei Suzanne. Det er ikke lett å vurdere ulike leverandører opp mot hverandre. Vi forsøker enkelt og greit å være like bra, bare billigere. Godt å høre at du generelt sett er tilfreds. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget bra

Omtale av  Grete T

Hyggelige mennesker som jobber der, yteŕ kjempe sørvice. Kunne tenke meg bedre hastighet, men det er ikke noe NextGenTel kan noe for.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:28

Hei Grete. Kjekt at du er fornøyd med oss! Vi skulle gjerne tilbudt høyere hastighet også. Vi jobber med å få koblet opp stadig flere kunder på fiber slik at de kan få akkurat den hastigheten de ønsker. Før eller senere blir det nok din tur til å få et superraskt bredbånd også. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Omsider fikk vi kontakt med en som hjalp oss gjennom prosessen

Omtale av  Lisbeth

Hyggelig, rolig og kunne sine ting. Håper telefonen nå er Ok, det får jeg sjekket i morgen. MEN, jeg har hatt flere samtaler med kundeservice siste halvannen uke som ikke kunne hjelpe! Fikk også sendt en ruter først som ikke virket! Regner med å bli kreditert for manglende funksjon siste 14 dager!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:28

Hei Lisbeth. Fint å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Vi refunderer for nedetiden på tjenesten fra du meldte inn feilen til den ble rettet. Om du ikke har fått dette allerede kan du enkelt gi oss en lyd på Facebook, i NextGenTel-appen, chat, eller ved å ringe oss. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Uten nett i 2 uker

Omtale av  Stig N

Uten nett i 2 uker pga ferieavvikling hos de som skulle fikse problemet. Når vi kom på nett igjen, er hastigheten dårligere en når vi hadde en lavere linje hos Telenor. Å se fotball på TV2 sumo er helt uholdbart.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:28

Hei Stig. Det er ikke noe kjekt å høre. Jeg håper du tar kontakt med oss vedrørende at hastigheten er lavere enn tidligere så skal vi hjelpe deg videre med det. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Fornøyd med hurtig god servise

Omtale av  Rune L

Å komme fram er lang ventetid, men når det tar lang tid får alle god servise.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:28

Hei Rune. Vi prioriterer hver enkelt som tar kontakt med oss og det er fint å høre at du også har det inntrykket. Vi holder på med tiltak for å bedre ventetiden vi har hatt de siste ukene, men det skal ikke gå på kostnad av god service. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig service.

Omtale av  Lars A. S

Bestilte nytt modem (teknikker som var hos) ringte inn og fortalte at modem ikke var Ok. Jeg ringte på fredag og fikk vite at modem var sendt. Men idag (mandag) er det fortsatt ikke sendt. Dette er for dårlig. Jeg driver et nettbasert firma og bruker 3 MB og det koster 179kr hver dag. Dette blir en stor utgiftspost for meg. Vurderer sterk på å bytte leverandør når dere ikke klarer å levere som blir sagt. Er meget misfornøyd.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:27

Hei Lars. Siden jeg ikke kjenner til saken spesifikt er det vanskelig for meg å svare konkret. Vi har ansatte som jobber med å besvare montør henvendelser og bestiller en ny ruter med en gang når det er nødvendig som her. Hva som har skjedd i ditt tilfellet er vanskelig å si, men jeg er sikker på at ruteren nå er sendt og forhåpentligvis allerede mottatt av deg. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Helt forferdelig dårlig service

Omtale av  William T

Det har gått 5 uker siden jeg la bestilling på bredbånd. Jeg signerte bort min angrerett for å fortere få installert det. Det ble da fortalt 10-12 dagers ventetid. Nå har jeg ikke lenger den angreretten, jeg har heller ikke noe bredbånd. Ingen har ringt meg og fortalt om forsinkelsene. Jeg har måtte gjør alt selv. Fikk til og med beskjed om at JEG skulle ringe til montør. Dette er uakseptabelt. Svindel med andre ord. Bli låst i denne situasjonen og måtte i fremtiden betale over 500kr mnd for denne slags service og middels hastighet bredbånd er forskrekkelig. Jeg håper det blir noe slags form for prisavslag, for dette er ikke greit.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:27

Hei William. Jeg er enig i at dette ikke er greit og jeg beklager situasjonen. Vi har vært i en gjevn dialog med netteier vedrørende forsinkelsene som har påløpt for flere bredbåndsinstallasjoner og situasjonen er i ferd med å normalisere seg. Dersom du ikke allerede har blitt kontaktet av en montør vil du snart bli det. Installasjonstiden for bredbånd over DSL er som regel 10-12 dager slik du skriver, sett bort fra angreretten. Dette vil likevel kunne variere etter område, pågang og uforutsette hendelser slik som i dette tilfellet. Vi starter naturligvis ikke faktureringen før du er på nett og jeg håper at du blir fornøyd med tjenesten når den er levert. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 690 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR