Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 695 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 695 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
33%
Middels
33% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 695 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
326
211
130
135
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 695 verifiserte omtaler på Bytt.no

Meget godt fornøyd!!!

Omtale av  Nils L

Merket ingen forskjell på selve nettet, men rooteren var mye bedre. Hadde bedre dekning på rom jeg tidligere slet med å ha gode signal.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.02.2024 10:41

Hei Nils! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Svært gledelig å høre at du er godt fornøyd med leveransen og tjenesten så langt ☺️ Som du selv bemerker, så er det ingen (skal ikke være) forskjell på selve nettet - vi leverer som kjent fiber på Telenor sine fiberkabler (vi bare er billigere 🥳) Det er også veldig gøy å høre at du er fornøyd med ruteren og at du nå opplever bedre rekkevidde og dekning enn tidligere! Ønsker deg en strålende uke ☺️ Mvh Christian NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Levert som forventet

Omtale av  Jan V

Som forventet. Leverte som de skulle i god tid, med utstyr som var enkelt å få koblet til. Deco ruter jeg fikk tilsendt, kunne med fordel ha hatt lengre kabler, disse var korte. Litt skuffet over belastning av frakt av utstyr for meg som ny kunde. Et tilfelle som var frustrerende var å få kontakt med kundesenteret. Ble kastet ut av køen flere ganger, fordi systemet til Nextgentel mente jeg var i kø på en chat som ikke stemte. Ellers er hastighet, faktura og leveringen som avtalt. Helt topp.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.02.2024 10:46

Hei Jan! Så hyggelig å høre at leveransen og tjenesten står til forventningene! Jeg tar med tilbakemeldingene videre, og ser hva vi kan gjøre ift. ekstrautstyr, og ikke minst om det har vært noe systemmessig som har hatt innvirkning på det du nevner om kontakten med kundeservice. Det er ikke noe vi på stående fot er kjent med at er en utfordring generelt. Setter uavhengig av dette utrolig stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding av opplevelsen din. Det er svært nyttig for oss ☺️ Ønsker deg en flott uke videre! Mvh Christian NextGenTel

Skuffet i skrivende stund

Omtale av  Inger L. L

Vi har vært uten nett siden lørdag. Ikke tv eller noen ting. Dere må rette nå. Har fungert bra frem til lørdag

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.02.2024 13:50

Hei Inger! Takk for at du la igjen en omtale her på Bytt.no, og takk for at du er kunde hos oss 🤗 Her må jeg bare legge meg paddeflat! Jeg forstår veldig godt at du er skuffet når du har vært uten nett og TV siden lørdag. Det skulle vi gjerne vært foruten, og jeg håper at feilen har blitt fikset i skrivende stund. Driftsfeil er aldri noe kjekt, men du kan være trygg på at vi og våre samarbeidspartnere alltid jobber så raskt som mulig for å fikse små og store feil. Enten fiberkablene blir ødelagt av vær, vind eller uheldige gravemaskiner som ikke har sendt inn gravemelding (ja, det har faktisk skjedd noen ganger 🙄). Jeg skal ikke røpe hvem som vant MGP på lørdag, men jeg håper at du får hentet deg inn igjen på helgens programmer med RiksTVs 7-dagers ukesarkiv som jeg syns er ganske nyttig å ha. Igjen - takk for at du er kunde hos oss, og jeg lover deg at vi fremover skal gjøre alt vi kan for å rette opp i inntrykket du fikk av oss gjennom helgen 💚 Jeg ønsker deg en veldig fin tirsdag! Martin NextGenTel

Skuffet, vil angre bytte av leverandør

Omtale av  Karen S

Det er ikke mulig å laste inn Netflix, mye betalings tv. Dårlig kanalvalg som er inkludert, blir dyrt med alle tilvalgene

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.02.2024 13:10

Hei Karen! Takk for at du la igjen din omtale her på Bytt.no. Kjedelig å høre at du er skuffet med kanalutvalget du har hos RiksTV. Jeg er veldig enig med deg i at riktig TV-pakke er viktig 😊 Jeg kjenner ikke til hvilken TV-pakke du har valgt fra RiksTV, men både SportsPakken og StrømmePakken har over 50 inkluderte TV-kanaler + de 8 mest sette sportskanalene (SportsPakken), eller HBO Max og SkyShowtime (StrømmePakken). Det stemmer at Netflix ikke er tilgjengelig på RiksTVs strømmeboks. Dessverre er det en begrensning som Netflix har valgt. Dersom du har smart-tv, Chromecast eller Apple TV er mulig å se Netflix direkte der. Vi vil gjerne hjelpe deg til å finne riktig TV-pakke, og kundeservice hos oss står klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Du kan også kontakte oss via chat på MinSide. Håper at vi hører fra deg slik at vi kan finne en god løsning 🤗 Jeg ønsker deg en flott tirsdag! Martin NextGenTel

Okay hjelp

Omtale av  Roalf

God hjelp fra teknisk ifornindelse med hjelp med installering.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.02.2024 14:06

Hei Roalf! Takk for at omtalen din her på Bytt.no, og takk for at du har blitt kunde av NextGenTel 💚 Flott at du er fornøyd med hjelpen du fikk fra kundeservice når du fikk installert fiber. Vi jobber hver dag for å gjøre det så enkelt som mulig å bli kunde hos oss. Og så er det ekstra kjekt å se at du gir oss full score på opplevd hastighet. Ingenting er bedre 😊 Gi oss gjerne en lyd dersom du ønsker hjelp eller rådgivning fra oss. Vi er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 , eller via chatten på MinSide. Ha en nydelig tirsdag! Martin NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bra levert så langt

Omtale av  Sven

Bytte til Nexgentel gikk knirkefritt og leveransen har fungert bra så langt

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.02.2024 13:58

Hei Sven! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og takk for at du har byttet til NextGenTel 🤩 Hos oss skal du få samme fiberkvaliteten - bare billigere. Supert å høre at byttet over til oss gikk helt knirkefritt - det varmer NextGenTel-hjertet mitt 💚 Skulle du trenge hjelp eller rådgivning fra oss en gang i fremtiden, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 eller via chatten på MinSide. Ha en nydelig tirsdag! Martin NextGenTel

Godt fornøyd

Omtale av  Merete

Så langt har det ikke vært noen problemer. Har kun hatt det i en uke. Det gikk veldig greit å koble opp. Godt samarbeid med RiksTV

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.02.2024 13:55

Hei Merete! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og takk for at du har blitt kunde hos oss 💚 Utrolig fint å høre at alt gikk greit med det nye utstyret ditt. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt å bli kunde hos oss 😊 At du setter pris på samarbeidet vårt med RiksTV er jeg også veldig glad for å høre. Dersom du på et tidspunkt ønsker hjelp og rådgivning fra oss er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 eller via chatten på MinSide 🤗 Ha en flott tirsdag! Martin NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 695 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR