NextGenTel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mindre rekkevidde wifi enn forespeilet. Trenger nok ekstra utstyr for å opprettholde rekkevidden jeg hadde.
Hei, Kjetil. Takk for din tilbakemelding angående wifi-dekningen i boligen din. I vår splitter nye app er det mulighet for å bestille et mesh-system med opptil tre mesh-noder som forlenger wifi-signalet i boligen. Denne løsningen heter TP-link Deco. Les gjerne mer om denne løsningen på hjelp.nextgentel.no. Beste hilsen, Filip
Stabilt og raskt nettverk,ingen problemer til nå..virker veldig bra i alle rum
Hei, May Så kjekt å høre overgangen gikk smertefritt og at du er på nett i alle rom. Det varmer! Vi skal stå på videre slik at du forblir en fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. Beste hilse, Filip
Sømløs og feilfri overgang fra tidligere leverandør.
Hei, Wiggo Så hyggelig å høre at overgangen til oss gikk både sømløst og smertefritt. Vi skal gjøre alt vi kan for at du forblir en fornøyd kunde også fremover. Beste hilsen, Filip
Abonnementet er solgt inn med TV fra Riks-TV til kr 379,- per måned. Etter 8 dager med abonnementet varsles vi om en prisøkning på kr 250,- per måned for Strømmepakken. Dette er godt gammeldags bondefangeri og det må ikke forventes at vi er kunde ut over bindingsperioden.
Hei, Johan. Så leit å høre om din oppstart hos oss. Det kom nylig et prisvarsel fra vår samarbeidspartner RiksTV så jeg vil tro det er denne prisøkningen du referer til. Denne prisøkningen skal ikke påvirke kunder som allerede har en kampanjeperiode via NextGenTel. Ta gjerne kontakt med RiksTV dersom det viser seg at prisen på fakturaen din viser seg å ikke stemme over ens med avtalen du signerte. Ønsker deg en fin dag. Best hilsen, Filip
Gikk fort å installere. Veldig enkelt. Boksen tar liten plass 😀
Hei, Lise Tusen takk for en fin tilbakemelding. Vi skal stå på videre slik at du forblir en fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. Beste hilsen, Filip
Alt gikk bra, men tidligere leverandør (telenor) stengte nettet ved midnatt men NGT nettet var ikke oppe før kl 15. Dvs. 15 timer uten nett. Vet ikke hvem sin feil det var Uansett, raskt svar på kundeservice og alt virker strålende foreløpig.
Hei, Morten Tuusen takk for en utrolig hyggelig anmeldelse! Vi skal stå på videre slik at du forblir en fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. Beste hilsen, Filip
Dette gikk søvnløst med overgangen det syntes jeg veldig bra så langt fornøyd
Hei, Thor. Vi takker og bukker for en hyggelig anmeldelse fra deg! Vi skal gjøre alt vi kan for at du forblir en fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. Ta gjerne kontakt med oss om det skulle være noe. Ha en nydelig dag videre! Beste hilsen, Jeanette i NextGenTel.