NextGenTel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Abonnementet er solgt inn med TV fra Riks-TV til kr 379,- per måned. Etter 8 dager med abonnementet varsles vi om en prisøkning på kr 250,- per måned for Strømmepakken. Dette er godt gammeldags bondefangeri og det må ikke forventes at vi er kunde ut over bindingsperioden.
Hei, Johan. Så leit å høre om din oppstart hos oss. Det kom nylig et prisvarsel fra vår samarbeidspartner RiksTV så jeg vil tro det er denne prisøkningen du referer til. Denne prisøkningen skal ikke påvirke kunder som allerede har en kampanjeperiode via NextGenTel. Ta gjerne kontakt med RiksTV dersom det viser seg at prisen på fakturaen din viser seg å ikke stemme over ens med avtalen du signerte. Ønsker deg en fin dag. Best hilsen, Filip
Gikk fort å installere. Veldig enkelt. Boksen tar liten plass 😀
Hei, Lise Tusen takk for en fin tilbakemelding. Vi skal stå på videre slik at du forblir en fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. Beste hilsen, Filip
Alt gikk bra, men tidligere leverandør (telenor) stengte nettet ved midnatt men NGT nettet var ikke oppe før kl 15. Dvs. 15 timer uten nett. Vet ikke hvem sin feil det var Uansett, raskt svar på kundeservice og alt virker strålende foreløpig.
Hei, Morten Tuusen takk for en utrolig hyggelig anmeldelse! Vi skal stå på videre slik at du forblir en fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. Beste hilsen, Filip
Dette gikk søvnløst med overgangen det syntes jeg veldig bra så langt fornøyd
Hei, Thor. Vi takker og bukker for en hyggelig anmeldelse fra deg! Vi skal gjøre alt vi kan for at du forblir en fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. Ta gjerne kontakt med oss om det skulle være noe. Ha en nydelig dag videre! Beste hilsen, Jeanette i NextGenTel.
Så langt bra. Skulle bestillt ekstra ruter nede.
Hei, Simen. Vi takker og bukker for en hyggelig anmeldelse fra deg! Kjekt å høre at det så lang er bra :) Vi skal gjøre alt vi kan for at du forblir en fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. Ta gjerne kontakt med oss for å bestille ekstra utstyr. Ha en nydelig dag videre! Beste hilsen, Jeanette i NextGenTel.
Veldig enkelt å bytte fra tidligere leverandør. Ingen problemer ved installering av ny ruter.
Hei, Børge. Vi takker og bukker for en utrolig hyggelig anmeldelse! Kjekt å høre at installering av nytt utstyr har fungert uten problemer for deg. Vi skal gjøre alt vi kan for at du forblir en fornøyd kunde hos oss i lang tid fremover. Ta gjerne kontakt med oss om det skulle være noe. Ha en nydelig dag videre! Beste hilsen, Jeanette i NextGenTel.
fikk beskjed om at dere ordnet alt med bytte fra telenor og at jeg ikke trengte gjøre noe. priser ble avtalt og at dette ikke bare var en kampanje. ingenting av dette stemmer - bare rot
Hei, Morten Vi beklager veldig at du opplever dette som rotete. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så vi kan forsøke å finne ut av det, og ordne opp. Håper å høre fra deg. Beste hilsen, Jeanette i NextGenTel.