Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 740 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 740 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#6
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#6 av 83 bredbåndsleverandører
33%
Middels
33% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 740 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
339
224
139
139
899
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 740 verifiserte omtaler på Bytt.no

Useriøs selger som utga seg for å være fra Telenor, uforskammede folk på kundeservice .

Omtale av  Rune P. D

Slesk og pågående telefonselger som ga inntrykk av at han ringe fra Telenor som jeg har i dag, der hadde jeg nettopp forhandlet en ny pris på tv/internett, noe jeg sa, og trodde dette allerede var ordnet. Han presset på å sa at alt var i orden, jeg måtte bare svare ja på en tekstmelding han sendte meg, og det var veldig viktig å svare på den nå med en gang for at dette skulle gå i orden. Dette abonnementet gjaldt for min mor på 91 år, og de klarte å stoppe hennes abonnement i Telenor uten hennes godkjenning ved å lure meg til å svare ja på denne sms de sendte meg. Når jeg ringte kundeservice å ville få annulert dette da de hadde sendt oppsigelse av min mors abonnement uten hennes viten eller godkjenning, ble jeg møtt av en frekk og uhøflig ung gutt som ikke viste noen vilje til å få stoppet dette. Har sendt melding og ringt kundeservice uten å få svar eller hjelp til å løse dette, de kjører i stedet bare på videre som ingenting har hendt. Nå forlanger de at jeg må betale over 6000,- kr for å si opp et abonnement som de tar tegnet på min mor uten fullmakt eller hennes viten. Ser nå ingen annen løsning på dette enn å ta saken videre med Forbrukerrådet … STYR UNNA DETTE FIRMAET ! Nex Gen Tel er definitivt det mest useriøse firmaet jeg noensinne har vært borti.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.09.2023 13:36

Hei, Rune P. D Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar om din opplevelse her på Bytt.no! Først og fremst så er vi opptatt av ærlighet når etablerer nye kundeforhold, for at den som blir kunde skal sitte igjen med best mulig inntrykk og for at vi skal kunne levere akkurat det vi har forespeilet. Vi er nøye på at det ikke tegnes abonnement her hos oss uten å snakke med eller få en bekreftelse fra den som skal stå som juridisk eier av abonnement. Og den samme rutinen gjelder hvis det skal foretas endringer i abonnementet, av hensyn til personvernregler og kundens sikkerhet. Det du skriver at dere har opplevd her er ikke noe vi tar lett på, så denne tilbakemeldingen tar til vi oss og jobber med for å forbedre oss på veien videre. Jeg håper at saken har løst seg for dere og at vi får mulighet til å endre inntrykket dere har av oss fremover, hvis det er noe vi kan hjelpe med, kontakt oss gjerne! Ønsker deg en fin dag 😊 Mvh Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ved omkobling, må man ha en del teknisk innsikt og er avhengig av en smat-telefon.

Omtale av  Øyvind

Ved bruk av QR-koden, fikk man god hjelp, og systemet fungerte utmerket.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
18.09.2023 08:40

Hei Øyvind! Takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no - det setter vi stor pris på 😊 Utrolig godt å lese at systemet fungerer utmerket hos deg, og at du fikk god hjelp av brukerveiledningen vi har laget! Hilsen Martin, NextGenTel

Ustabilt nett

Omtale av  Geiratle

Allerede etter 3 dager har nettet falt ut en gang, i tillegg oppleves nettet ganske ustabilt. Selve installeringen var grei, men fikk aldri kontakt med appen. Men det er like greit, da det ikke trengs app for dette også her.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
19.09.2023 08:32

Hei, Geir Atle Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Vi skjønner at det er provoserende med ustabilt nett som ikke fungerer som det skal! Hvis du fortsatt har samme problem med ustabilitet, eller noe annet på bredbåndet fra oss - så ønsker vi at du tar kontakt sånn at vi får hjelpe med å finne en løsning. Du får hjelp av en dyktig medarbeider hos oss om du ringer 987 07 979, chatter med oss innlogget via MinSide eller sender oss direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny, NextGenTel

Kompetent og hyggelig kundeservice

Omtale av  Maja

Det ble brukt god tid på å løse problemene jeg hadde med å få satt opp internett. Jeg hadde en fin følelse av å bli tatt vare på. Dette skjedde med begge kunderådgiverne jeg hadde kontakt mef.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
18.09.2023 08:42

Hei Maja! Takk for at du deler din opplevelse med oss 😊 Veldig kjekt å lese at du fikk god hjelp til å løse problemene som oppstod når du skulle sette opp nettet hos deg 🤗 Ikke nøl med å ta kontakt med oss om du har spørsmål, eller trenger hjelp. Hilsen Martin, NextGenTel

FALLER UT AV NETTET

Omtale av  Helene

Vi er ikke fornøyde etter å ha byttet fra Telenor. Mobiler, pc, iPad detter ofte ut av nettet eller får ikke koblet seg på. Bildet på TV skjermen pauser veldig ofte. Vi skal bytte fre Heimgardboksene til noe annet så får vi håpe det hjelper. Hvis ikke bytter vi tilbake til Telenor.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
19.09.2023 08:40

Hei, Helene Vi takker for at du tar deg tid til å legge igjen tilbakemelding her på bytt.no 😊 Vi leverer jo fiber gjennom samme linje som Telenor, så at det oppstår ustabilitet ved bytte av leverandør tyder nok på at det muligens kan ha vært noe galt med utstyret. Vi håper at du har mottatt nytt utstyr og at internettet nå fungerer knirkefritt hjemme hos deg! Hvis det ikke gjør det må du ikke nøle med å kontakte oss, så hjelper vi feilsøk videre. Takk for at du valgte bredbånd fra NextGenTel! Mvh Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Rask , helt greit for våres bruk

Omtale av  Inga M

Hvis du ber om hjelp , så får du det . Litt vanskelig og komme igjennom til kundemottak , men da ringer de opp hvis du ønsker det!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
18.09.2023 08:39

Hei Inga! Takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding 😊 Flott å høre at du opplever nettet fra oss som raskt, og at det fungerer bra for deres bruk! Vi kommer til å fortsette å jobbe hver dag med å gjøre internett raskt og enkelt å bruke. I sommer har vi hatt lengre ventetid på kundeservice på grunn av både ferieavvikling og sykdom. Det liker vi ikke, men vi jobber med å forbedre oss fremover på akkurat dette med ventetid. Hilsen Martin, NextGenTel

Jeg er veldig fornøyd med service og kvalitet.

Omtale av  Caroline Ø

NextGenTel har hyggelig service og god kvalitet på nettløsningen som er levert.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
18.09.2023 08:35

Hei Caroline! Takk for at du deler tilbakemeldingen din med oss her på Bytt.no. Jeg setter stor pris på at du opplever servicen vår som hyggelig, og at kvaliteten på nettet er god. Vi fortsetter å jobbe hver dag med å gjøre internett enklere og bedre for deg, og alle våre kunder 😊 Dersom du har noen spørsmål, eller trenger hjelp, er vi tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Hilsen Martin, NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 740 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR