Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.2
1 780 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
1 780 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#5
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#5 av 83 bredbåndsleverandører
34%
Middels
34% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 780 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
354
237
144
143
902
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 780 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bra internett, problematisk nedlasting sikkerhetspakke

Omtale av  Bam

Nettet fungerer bra. Ikke helt kompatibel med andre en sine egne rutere, men det fungerer. Problematisk å laste ned sikkerhetspakken til andre enheter.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
13.11.2023 08:40

Hei, Bam Så hyggelig at du legger igjen din kommentar her på Bytt.no! Det setter vi stor pris på 😀 Helt topp at nettet fungerer som det skal, vi opererer med valgfrihet på utstyr så du kan bruke den ruteren du selv vil. Jeg ser du skriver at det er problematisk med nedlastning av sikkerhetspakken, vi har jo akkurat lansert ny app for dette. Vi har veiledning for sikkerhetspakken på våre hjelpesider: https://hjelp.nextgentel.no/no_NO/tilleggstjenester/sikkerhetspakken, om du ønsker å få veiledning kan vi gjerne hjelpe per telefon eller chat - ta gjerne kontakt med oss! Takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Virker ikke

Omtale av  Jan O. H

Virker ikke, bra på nedlasting, ræva på opplasting og kjeeeeeeepe høy Ping …..

Svar fra NextGenTel Bredbånd
10.11.2023 10:48

Hei Jan! Takk for at du tok deg tid til å legge inn en omtale her på Bytt.no! 😊 Slik som du beskriver skal det jo ikke være. Siden du har internett på fiber så skal ned- og opplastning være tilnærmet lik, og svarttiden på fiber er også svært lav. Det kan selvfølgelig være et trådløst problem dersom det er den måten du kobler deg til internett, men det er også andre feilkilder som vi må se nærmere på. Jeg vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide eller app, slik at vi sammen kan finne ut av hvor feilen ligger, og gi deg en god løsning på problemet. Håper at vi hører fra deg 😊 Ha en fin fredag! Martin NextGenTel

Fornøyd så langt

Omtale av  Arild S

Stabilt nett, synes fjernkontroll til tv er litt vanskelig å forstå.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
10.11.2023 11:17

Hei Arild! Takk for at du legger igjen en omtale her på Bytt.no 😊 Det skal være enkelt å være kunde hos oss i NextGenTel, så jeg er veldig glad for å se at du opplever nettet som stabilt 🤩 Dersom du har TV fra RiksTV finnes det flere fjernkontroller du kan bruke, og dersom du vil høre mer om alternativene kan du ta kontakt med RiksTV på telefon 210 10 210. Ha en nydelig fredag! Martin NextGenTel

Problemfri omkobling

Omtale av  Jon E

Litt rart å få Mail med lenker med info en gammel type wifi- router; Heimgard - jeg fikk tilsendt en Deco- router.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
10.11.2023 11:11

Hei Jon! Takk for at du legger inn en omtale her på Bytt.no, og poengterer en ting som vi kan forbedre 🤩 Jeg er helt enig med deg - å få en e-post med informasjon om feil utstyr er ganske rart. Det sjekker jeg opp i med en gang, slik at vi kan få utelukket slike feil. Det er supert å se at du hadde en problemfri oppkobling på fiberen. Det er slik vi ønsker at det skal være for våre kunder, og det jobber vi hver dag med å leve opp til 😊 Jeg ønsker deg en nydelig fredag! Martin NextGenTel

Omtale av nett

Omtale av  Annalena S

Så langt ser alt til å fungere stort sett som det skal. Har opplevd at tvbildet har buffret ved et par anledninger.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
10.11.2023 11:14

Hei Annalena! Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en omtale av oss her på Bytt.no 🤗 Det er flott å høre at alt fungerer som det skal med nettet du har fra oss. Og at du opplever kundeservicen hos oss som svært god ⭐ Dersom du har RiksTV, og problemet med buffring på TV fortsetter, kan du ta kontakt direkte på telefon 210 10 210 slik at RiksTV kan få sjekket hva som er årsaken. Vi er også tilgjengelig på telefon 987 07 979 dersom det oppstår noen problemer med internett, eller du ønsker rådgivning fra oss 🥰 Ha en flott fredag! Martin NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Inngåelse av avtale

Omtale av  Kjetil S

Selger var pågående og gir feil informasjon. Jeg som kunde fikk beskjed om at Skyshow og Premier league var med i pakke. Det var det ikke! Må kjøpe de utenom Riks-tv pakken. Derfor synes jeg at mitt møte med Nextgentel er dårlig. Det er ikke så billig som selger sa det var! Generelt så fungerer bredbåndet meget bra.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
10.11.2023 11:08

Hei Kjetil! Takk for at du tar deg tid til å legge inn en omtale her på Bytt.no 🤗 Det er fint å høre at du opplever hastigheten som god, og at nettet på fiberen fungerer bra hos deg. At du fikk feil informasjon ved bestilling av abonnementet er ikke like kjekt å høre. Vi skal være enkle å forholde seg til, og da er det selvfølgelig viktig at du som kunde får god informasjon før du bestemmer deg. Jeg håper likevel at det er noe vi kan gjøre for å rette opp i inntrykket du har fått av oss.Jeg setter pris på om du tar kontakt på telefon 987 07 979, eller bruker MinSide, slik at vi kan ta en kikk på dette sammen med deg. Jeg ønsker deg en flott fredag! Martin NextGenTel

Ufullstendig leveranse!

Omtale av  Petter J

For det første ble jeg lovet fra selger samme utstyr som jeg hadde da mener jeg opptaksfunsjon og start forfra fungsjon på tv! +jeg har ikke fått en forsterker til tv og vifi! Har sendt 2 tp link deko som ikke fikk opp å gå! Ser ikke at noe nytt er på vei! Dette er for dårlig!!! Hvilke planer har dere for at jeg har like bra nett som jeg hadde med telenor?

Svar fra NextGenTel Bredbånd
10.11.2023 10:56

Hei Petter! Takk for at du har lagt igjen en omtale her på Bytt.no! Det hjelper oss til å bli bedre 😊 Dette må vi jo finne en løsning på. Fibernettet fra oss er 100 % det samme som hos Telenor så det skal ikke være noe forskjell på den biten. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever med WiFi, og at vi kan finne en løsning på at du opplever å mangle riktig TV-utstyr. WiFi-utstyret vårt, TP-Link Deco X55, er veldig enkelt å sette opp, men dersom du opplever noe hikke i oppstarten så er vi tilgjengelig for å hjelpe deg dersom du ringer oss på 987 07 979. Jeg ønsker deg en flott fredag! Martin NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 780 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR