Elendig hastighet, elendig kundeservice, elendig WiFi utstyr. Regelrett bondefanger!! Styr unne! Angrefrist utløp før jeg mottok utstyret, blir dermed fanget ett år for å slippe bruddgebyr.
Når dem har fått deg til å bite på kroken, driter dem fullstendig i deg! Lover masse ved salg, men overholder ingenting av dette etter at du har blitt kunde hos dem. Same shit, new wrapping...
Økte priser for hvert år, til tross for at de lovet ingen prisøkning.
Sendte angrefrist skjema i posten (de har jo ikke mail adresse) prøvde å få kontakt på chat hvor jeg opplyste om bruk av angrefrist for 4 dager siden, ingen svar. Får bare ny mail, som det ikke går ann å svare på, med info om installasjon av bredbåndet som jeg har sendt angrefrist skjema på at jeg ikke skal ha, godt innenfor fristen. Det som er mest frustrerende er at de ikke svarer på henvendelser. Dritt firma!
Kan ikke avbestille, telefon virker ikke, ingen returlapp og angrettsrett, veldig dårlig kundeservice, tvunget å kjøpe ting
Hei Alexander, Kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi kan nok kjenne oss igjen i at det i perioder kan være noe ventetid på telefonen inn til kundeservice, men at vi tvinger kundene våre til å kjøpe ting, at vi ikke har angrerett eller mulighet til å avbestille stemmer ikke. Jeg vil anbefale deg å ta en titt på hjelpesidene våre, som du finnner her: https://hjelp.nextgentel.no/ , eller å sende oss en henvendelse via chatfunksjonen på "MinSide". Da vil en av våre dyktige medarbeidere på kundeservice hjelpe deg med det du evt. trenger hjelp med 😊 Jeg håper det ordner seg og du får løst opp i problemene du har støtt på, og ønsker deg med dette en flott dag videre 😊 Mvh Christian
Leverer som de skal og har en bra kundeservice og kort ventetid på telefon
Hei Idar, Så kjekt å lese en så hyggelig tilbakemelding som dette! Vi håper å kunne fortsette å levere positive opplevelser til deg og andre kunder fremover også. Ha en flott dag videre 🥳 Mvh Christian
Ok nok når det funker. Men har nå vært uten nett i 5 dager, fredag idag og de kommer ikke før neste uke. Passa mildt sagt dårlig i eksamensperioden.
Hei Malene, Kjedelig å høre at du har fått trøbbel når du trenger nett som mest, det forstår vi er litt kjipt 😢 Nå vet jeg ikke nøyaktig hva som er problemet i ditt tilfelle, men vårt feilrettingsteam er alltid fokusert på å løse opp i problemer så raskt som overhodet mulig. Selv om det nok ikke hjelper på nettet ditt akkurat nå, heier vi ihvertfall på at du nailer eksamen uansett 🥳 Ha en fortsatt fin dag! /Christian