Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 695 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 695 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
33%
Middels
33% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 695 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
326
211
130
135
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 695 verifiserte omtaler på Bytt.no

Sen reaksjonstid

Omtale av  Kennet

Kontaktet dere fredag om feil, skulle bli kontaktet av montør. Ingenting skjer.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.07.2019 08:51

Hei Kennet. Vi ønsker å ha en så rask reaksjonstid ved feilretting som mulig, men det kan skje noe uforuttsett som gjør at montørselskapet ikke får overholdt forventet rettetid og jeg beklager ulempen dette medfører for deg. Jeg håper alt er i orden nå og ønsker deg en fin sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hold avstand!

Omtale av  Sten E. H

Har du nett over telefonlinje bør du holde avstand fra NextGenTel! De klarer ikke lengre å melde feil på slik linje!!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
05.07.2019 13:22

Hei Sten Vi melder alltid inn feil på både telefonlinje og fiberlinjer så lenge feilen ligger på linjen. Dersom linjen din ikke er meldt inn, anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss slik at vi kan feilsøke problemet også melde det inn. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Holder ikke det de lover

Omtale av  Jan A

Selger argumenterer med bedre router og wifi hastighet/dekning enn Telenor leverer. I tillegg sier han at tv-boksen har tilgang til de mest brukte strømmetjenestene. Ingen ting av dette stemmer!!!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
05.07.2019 13:21

Hei Jan At selger ikke oppgir korrekt informasjon er noe vi ikke ønsker og håper du har tatt kontakt med oss slik at vi kan ta dette videre med selger for å unngå at det skjer i fremtiden. Jeg beklager at du fikk feil informasjon, men håper blir fornøyd med tjenesten vår. Hvis du har problemer, er det bare å ta kontakt på chat, facebook, telefon eller via vår nye app. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Bra bredbånd

Omtale av  Øystein H

Det er mer enn bra nok for en pensjonist, men du har jo flere muligheter.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
05.07.2019 13:21

Hei Øystein Takk for din positive tilbakemelding. Håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Lette og kommunisere med

Omtale av  Rune B

Har brukt kundeservice ang faktura spørsmål og blir alltid møtt med en god tone og de hjelper då godt de kan

Svar fra NextGenTel Bredbånd
05.07.2019 13:21

Hei Rune Takk for din hyggelig tilbakemelding. Om du ikke allerede har lastet den ned, vil jeg informerer om at du kan få full faktura oversikt via vår nye app som finnes til både på Google Play og AppStore. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Utmerket

Omtale av  Arvid B

Anbefales for god service. Opptaksmuligheter gratis på flere dekoder.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
05.07.2019 13:21

Hei Arvid Tusen takk for din tilbakemelding, vi har hatt mye fokus på å levere best mulig kundeservice og setter pris på at du er fornøyd med den. Med vennlig hilsen Christian

Dårlig

Omtale av  Ovemarthin G

Koblet opp senere enn avtalt. Levert defekt modem. Når du står i telefonkø blir du brutt

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.07.2019 08:50

Hei OveMarthin Vi ønsker at våre kunder blir koblet opp raskest mulig, men i noen tilfeller kan installasjonen bli utsatt av ulike grunner. Vi vil selvfølgelig ikke starte faktureringen før linjen er ferdig oppkoblet av montør. Det er beklagelig at du mottok et defekt modem og det skal ikke skje. Hvis det skulle være et problem å ringe til oss, kan jeg anbefale deg å prøve ta kontakt via chat, kontaktskjema eller vår nye app. Håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 695 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR