NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Prisene har tatt helt av siden 2016 og jeg betaler nå mer for en basispakke enn det jeg gjorde for "plenty"-pakken i 2016. Kundeservice er elendig, telefoner blir ikke besvart. Boksenes menysystemer er fullstendig utdaterte og trege, og programoversikten er mangelfull med info og feiler rett som det er.
Trege, tungvindte systemer, dårlig kundeservice, elendig på kommunikasjon, umulig å finne rett info. DYRT.
Det er så dårlig, svarer ikke på chat eller tlf. Måtte vente 2 timer selvom jeg var på første plass. (:
Lover mye men holder det ikke. Dårlig service fra de som skal komme å hjelpe. Har sagt de skulle hjelpe opp til flere ganger, nettet er like dårlig som før. No er vi lei.
Virker stort sett ikke, har klaget mange ganger. Hjelper ikke
Hadde problemer fra dag en. De tilbydde høyere hastighet enn Telenor, men dette leverte de ikke. Routeren klarte ikke nå halve huset. Kundeservice var frekke og klarte ikke svare på enkle spørsmål. Da vi skrev på fb siden til dem. Så ble plutselig abonnement avsluttet på dagen. Samt det kom bruddgebyr på 2500 kr. Skremmende firma. Anbefaler alle og holde seg unna,
De lovet 10mb/s men leverer Max 3,5mb/s. Er veldig veldig skuffet.