NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lover mye men holder det ikke. Dårlig service fra de som skal komme å hjelpe. Har sagt de skulle hjelpe opp til flere ganger, nettet er like dårlig som før. No er vi lei.
Virker stort sett ikke, har klaget mange ganger. Hjelper ikke
Hadde problemer fra dag en. De tilbydde høyere hastighet enn Telenor, men dette leverte de ikke. Routeren klarte ikke nå halve huset. Kundeservice var frekke og klarte ikke svare på enkle spørsmål. Da vi skrev på fb siden til dem. Så ble plutselig abonnement avsluttet på dagen. Samt det kom bruddgebyr på 2500 kr. Skremmende firma. Anbefaler alle og holde seg unna,
De lovet 10mb/s men leverer Max 3,5mb/s. Er veldig veldig skuffet.
Utrolig dårlig hele veien, fra installasjon, selve bredbåndet og ekstremt dårlig kundeservice. Ønsker ikke å hjelpe og montører som ikke vet hvordan man skal montere et fungerende internett.
Byttet fra Canal Digital i Nesttun, Bergen over til NextGenTel og kundeservicen er upåklagelig! Det tar kun et par minutter å nå igjennom og de strekker seg langt for å gjøre deg fornøyd. I tillegg har nettet blitt både raskere og mer stabilt med den nye smartruteren deres.
Ønsket enkel oppgradering av hastighet på bredbånd, ble lurt inn i ny avtale med 12 måneders bindingstid jeg ikke kommer ut av uten å betale ekstra gebyr. I tillegg gjentatte feil ved abonnementet, ulike svar og/eller mangel på svar fra kundeservice.