Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 80 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Elendig hastighet, elendig service, dropper ut 14 ganger om dagen"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Rannveig for 30.01.2022 22:16

NextGenTel Bredbånd har totalt 1047 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Rannveig
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig hastighet, elendig service, dropper ut 14 ganger om dagen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det beste jeg kan si om nextgentel er at de én gang hver tredje fullmåne gir nesten hastigheten det betales for. Internett er nede mange ganger om dagen og når det ikke er nede er det ofte så treigt at det så vidt går an å se på YouTube på 460p. Kundeservice insisterer på at problemet ligger hos oss og har lurt min mor til å installere en svindyr antenne. Hastighet har gått fra 500kbps til 1500 på det beste men serveren er fremdeles nede nesten like mye som den er oppe til tider, og det gidder de ikke å ta tak i.

Bytt.no
"Elendig hastighet, elendig service, dropper ut 14 ganger om dagen" skrev Rannveig om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Rannveig og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Retur av ruter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble svært overrasket og irritert over å få ei regning på returkostnader av en ruter som ikke virker. Nå betaler jeg jo for ett produkt jeg ikke har tilgang på før ny ruter mottas(1 uke) samtidig som jeg skal belastes 100 kr i frakt for å returnere produktet som ikke fungerer. Det mener jeg er en dårlig praksis som burde forbedres🤔Ellers er jeg fornøyd, kundeservice har vært veldig hjelpsomme.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen er utrolig.....(dårlig/uoversiktlig). Trenger å snakke med minst 3 personer før man treffer på en som greier og fikse problemet. Dette tar vanligvis 1 arbeidsdag. Står i kø og de sier du er nr 1 i køen men kan legge på og bli oppringt. Tar da normalt et par timer (eller aldri) før du blir oppringt. Om jeg IKKE legger på så kan jeg vente 30 minutter før jeg ikke gidder lenger. Ringer du og er nummer 8 i køen og skal bli oppringt så kan det ta kanskje 1 minutt... her spekulerer de i at folk ikke skal sitte i kø.... Nextgentel var MYE bedre for 3-4 år siden, så her har det skjedd noe veldig drastisk. Aldri noe problem og alt ble fikset med en gang... nå møter man bare på sure bergensere som tydeligvis ikke liker jobben sin...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig behandling rett og slett. Kunder føler seg som slaver til et uunngåelig system av byråkrati

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Norges dårligste!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt nextgentel før, men jeg flyttet til et området hvor disse amatørene har monopol på fiber. Jeg måtte jo da ha fiber fra de og det har faktisk fungert bra i 2 år. Jeg er gamer og veldig nøye på linja. Nå har linja begynt å pinge noe voldsomt! timer ut hele tiden og de gir F. Dette minner om problemer jeg har hatt i gammledager hvor de kjørte MAX antall folk på linjene og det resulterte i at linjene ble helt fucka. max penger og 0 kvalitet er vel motto dems. Kunne jeg gjort noe som helst for å få en annen fiberlevrandør så kunne jeg betalt en god del! makan til søppel. De gir jo blanke F i dette også seff!!

NextGenTel Bredbånd har totalt 1047 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR