Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Her har det ikke vært bra. Elendig hastighet, og nettet nede i lengre perioder ofte. Og en høg pris"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Anita for 18.03.2020 11:49

NextGenTel Bredbånd har totalt 911 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Her har det ikke vært bra. Elendig hastighet, og nettet nede i lengre perioder ofte. Og en høg pris"

Nettet nede ofte, elendig hastighet og høg pris Jeg hadde nett via hus telefon, og den linja (telefonlinja) var dårlig. Derfor uten nett av og til i ukesvis Telenor ville heller ikke skifte den linja, så måtte ha eit anna tilbud. Har satellitt nå - virker perfekt.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.03.2020 13:28
Hei Anita. Godt å høre at du er fornøyd med tjenesten du har nå. Ikke alle telefonlinjer kan levere høy hastighet og i tiden fremover vil stadig flere få mulighet til å bytte til fiber - noe jeg vil påstå er enda mer stabilt enn satellitt. Hilsen Samuel i NextGenTel
Bytt.no
"Her har det ikke vært bra. Elendig hastighet, og nettet nede i lengre perioder ofte. Og en høg pris" skrev Anita om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Anita og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Har fungert godt for vårt behov."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har fungert teknisk, men er blitt for dyrt. Bytter til fiber da det er utbygging i området.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tidvis hakkende"

Det trådløse nettet hakker innimellom, på den måten at TV bildet "fryser" irriterende ofte. Jeg har imidlertid fått god hjelp når jeg har for å få hjelp til å restarte routeren.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bredbånd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opp og nedlasting i disse Koronatider tar tid særlig nedlasting når det er oppgaver fra elever jeg skal rette f.eks. på itslearning!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Heilt forferdelig"

Fikk dyr faktura uten beskjed. Dårlig Internett dekning. Ringte kundeservice 6-7 ganger før der var fikset.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
18.03.2020 12:26
Hei Axel. Først og fremst er det godt at det er løst nå. Vi måler oss selv ved hvor mange henvendelser vi klarer å løse i første omgang, og her har vi dessverre ikke vært gode nok. Jeg håper at du får alt løst ved første henvendelse neste gang - dersom det skulle være noe og minner om at du enkelt kan administrere og ta kontakt med oss gjennom MinSide-appen. Hilsen Samuel i NextGenTel
NextGenTel Bredbånd har totalt 911 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR