Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 689 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 689 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 689 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
324
210
128
135
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no

Selger lover mer en de kan levere / verden dårligste kundestøtte

Omtale av  Kasper

Selgeren lovet oss et tv og internett abonnement som var mye bedre en Telenor/ Canal digital. Dette stemmer ikke. Tv virker ikke i det hele tatt. Man kan ikke nå kundeservice pr tlf (kanskje mulig, dersom man kan vente i tlf i 2 timer.). dersom man kontakter dem på chat, sier de at alt virker som det skal. Har til nå brukt mange timer av mitt liv på og prøve og fikse opp i dette, uten hell. Dette er den verste kundeservicen jeg har vert ute for. Så til alle dere andre som vurdere Nextgentel. STYR UNNA!!!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.07.2019 08:56

Hei Kasper. Vi mener vi er et bedre alternativ til Telenor / Canal Digital, men det er leit å høre at kundeforholdet ditt hos oss ikke startet slik det skal. Både TV og internett skal naturligvis normalt sett fungere fra start - og vi skal rette opp i en eventuell feil du opplever raskt. På lørdag var den lengste ventetiden 15 minutter under lunsjavikling. Utover det var det stort sett ingen køtid både over telefon og chat. Dersom du har tatt kontakt med oss tidligere og måtte vente lenge beklager jeg dette. Dette er vi noe tar alvorlig og forsøker alltid å svare så raskt vi kan. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dere må forbedre dere

Omtale av  Anette

Bestilt Internett hos dere, men dere kan ikke levere til avtalt tid. Jeg har bestilt i god tid i forveien så dette skulle ikke være noe problem aldri hatt et sånt problem med andre leverandører! Hun jeg snakket med i tlf var super hyggelig å beklager til henne at hun fikk en sint kunde i dag ikke hennes feil!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.07.2019 08:56

Hei Anette. Det er alltid lurt å bestille internett god tid i forveien slik du gjorde. Uten å kjenne til årsaken til utsettelsen her er det vanskelig for meg å kommentere konkret. Jeg beklager om årsaken var noe vi kunne og burde unngått. Fint å høre at du syns kundekonsulenten var hyggelig. Jeg håper du blir fornøyd med tjenesten og vi klarer å rette opp i det uheldige førsteinntrykket du har fått. Ønsker deg en god sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Raske levering

Omtale av  Lisa K. H

Den e rask og enkel. Kunne vert enklere om å kunne åpne gjennom tlf samtale. Nå som vi har installert selv. Det eneste som mangler kopling.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.07.2019 08:56

Hei Lisa. Tusen takk for tilbakemeldingen. Kjekt å høre at du syns det gikk raskt og enkelt - det jobber vi for å være. Ønsker deg en flott sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Dårlig

Omtale av  Cathrine

Ikke fått nett når vi skulle, og får beskjed om at montør har gitt seg for dagen og kan ikke få nett før mandag. Mener det ikke er kunden sitt problem at dere ikke har gjort jobben deres, og dette skulle ha vært fikset ikveld.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.07.2019 08:55

Hei Cathrine Det var dumt å høre at montør ikke rakk å gjennomføre installasjon slik som avtalt. Dessverre kan det noen ganger oppstå arbeid som tar lengre tid enn planlagt slik at montør ikke får tid til å gjennomføre alt som skulle gjøres den dagen. Vi ønsker at våre kunder kommer på nett raskest mulig og montør vil koble deg opp tidligst mulig. Vi vil selvfølgelig ikke starte fakturering før du faktisk er koblet opp slik at du ikke betale for en tjeneste du ikke har fått enda. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

God service

Omtale av  Randi K

Liten ventetid på telefonen, hjelpsom og service innstillt personal. Og kjapp levering.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.07.2019 08:55

Hei Randi. Takk for tilbakemeldingen! Kjapp respons fra kundeservice er noe vi har jobbet mye med å oppnå det siste året - og det er kjekt å høre at du er fornøyd med servicen! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fantastisk person å snakke med og som veileder en eldre dame

Omtale av  Hilde F

Fantastisk person å snakke med og som veileder en eldre dame. Flott, ikke lang ventetid. Bare hyggelig og hyggelig person.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
18.07.2019 16:30

Hei Hilde Tusen takk for din positive tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Useriøst firma som prøver å lure folk!

Omtale av  Trygve

Har avsluttet abonnement og sendt inn ruter som avtalt. Ringte og fikk beskjed at alt var OK! likevel blir eg nedlesset med regning på ruteren gang på gang, ringer igjen får beskjed om at alt er Ok. Så tikket det inn nye regninger!! Trakassering, eg går til Politi og TV2 tar ikke dette slutt, nå et det nok! Ser på Facebook at mange sliter med dere, useriøst firma som prøver å lure folk! Eg skrivet innlegg nå.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.07.2019 08:54

Hei Trygve Når du sender tilbake utstyret til oss, tar det vanligvis ca 5 virkedager før vi mottar utstyret hos oss. Når dette skjer, vil du automatisk få en mail om at utstyret er mottatt. Det viktigste du må passe på er at du sender utstyr med sporingsnummer for hvis ikke kan du risikere at utstyret blir sendt i retur til deg. Om du har fått faktura før vi har fått inn utstyret, er det bare å gi oss beskjed slik at vi kan ordne dette for deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR