NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Verste og mest useriøse selskapet jeg har vært bort i, har ikke ord. Sitter igjen med mye høyere regning pga. en feil hos dem, og de er lite interessert i å ordne opp i dette, snakker bare imot og går i forsvar. Aldri sett eller hørt lignende. Har brukt alt for myyyye unødvendig tid av egen fritid bare for å få kontakt og når man først får kontakt så er det ingen som helt vet hva de snakker om. Kan faktisk si det er mye som lukter svindel her. Og dette er bare en av flere episoder, kun dårlige opplevelser hos dem. Mistet signalet på tven i fjor i begynnelsen av desember og satt fra 1-3 timer daglig for å få kontakt med dem pr. tlf.. og de skulle ringe opp igjen dag etter dag men måtte alltid ringe selv.. ga opp etter 2 uker.. Februar kom og jeg hadde fortsatt ikke signal.. Har bare et lite tips om du vil spare deg for penger, tid og mye frustrasjon; S T Y R U N N A !!!!!
Lang ventetid på kundeservice både på tlf og chat. Sporadisk nett forbindelse
Unstable, fixing issues about 1 week, just saying expected date, expected date, nobody calling.
Gikk fra Telenor til nexgentel. Så ble nettet avbrutt flere ganger om dagen i flere uker. Fikk samme beskjeden hver gang jeg ringte for support, slå av modem, se hastighet osv. Bare en masse tullprat og ingen løsning. Takket for meg meg og er tilbake til solide Telenor
Bestilte nett hos nextgentel, for så å benytte meg av angrefristen. I tiden etter dette har jeg fått flere faktura og blitt nedringt av nettmontører. Enkelte av personene ved kundeservice er ikke hyggelige og lite hjelpsomme. Altfor mye styr!!!
Alt for ustabilt og lite service rettet. I skrivende stund er vi en av de som verken har TV signal eller Internett ...
Selger lovet mer enn Nextgentel kunne levere....