Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 696 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 696 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
33%
Middels
33% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 696 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
326
211
131
135
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 696 verifiserte omtaler på Bytt.no

Frustrert kunde som ønsker seg tilbake til Telenor

Omtale av  Rux

Forferdelig dårlig og ustabilt signal, tv-signal ofte uten lyd. Kanalskifte er ofte tregt og lar seg ikke gjøre. Flere småting fører til stor frustrasjon og negativ opplevelse.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
08.12.2023 12:54

Hei Rux! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Det er ikke kjekt å se at du er misfornøyd med fiberen fra oss, og at du har problemer med TV-løsningen. Slik skal det ikke være. Vi leverer på 100 % samme fiberlinje som Telenor, så det skal ikke være noe forskjell i fibersignalet inn til boligen din. Det kan være at det er utfordringer med WiFi-utstyr, dekning og signal som skaper problemene du opplever. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning på problemene du opplever. Håper at vi hører fra deg 😊 Ha en flott fredag! Martin NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

For en uten kunnskap er monteringsinformasjonen mangelfull.

Omtale av  Evy

Uten noen erfaring eller kunnskap om montering av slikt utstyr burde det vært tilbudt fysisk hjelp til dette. Det er i tillegg vanskelig å få svar på henvendelser på kveldstid når man er i nærheten av TV.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
08.12.2023 13:12

Hei Evy! Takk for at du deler omtalen din med oss på Bytt.no 😊 Det høres ut som at det er utstyret fra RiksTV som du opplever som litt vanskelig å montere. Det er absolutt viktig at det er god veiledning som ligger ved utstyret, og det skal RiksTV ha. Ta gjerne kontakt med RiksTV direkte på telefon 210 10 210, eller bruk chat på rikstv.no/kontakt. Da skal RiksTV kunne hjelpe deg med utfordringene med montering 😊 Dersom du har spørsmål om internettabonnementet ditt og ønsker rådgivning fra oss står vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Ha en flott fredag! Martin NextGenTel

Bytte

Omtale av  Bobo

Greit og enkelt å bytte.Kjekt utstyr som fungerer godt.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
08.12.2023 12:51

Hei Bobo! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 🤗 Vi er veldig glad for at du har blitt kunde hos oss, og at du er fornøyd med hvor enkelt det var å bytte til oss. Veldig fint å se at du også er fornøyd med WiFi-utstyret som du har fra oss. Vi skal fortsette å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss i NextGenTel, og samtidig gi deg god kvalitet på fiberen til en god pris. Ha en flott fredag! Martin NextGenTel

Raskt og godt

Omtale av  Knut V

Funker fjell. Ingen nedetid så langt. Tror nesten det er mere stabilt enn Telenor

Svar fra NextGenTel Bredbånd
08.12.2023 10:50

Hei, Knut V Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Veldig kjekt at bredbåndet fra oss fungerer akkurat som det skal hos deg. Vi leverer på akkurat samme linje, så vi skal levere et internettabonnement som er minst like bra 🥳 Takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel, vi gleder oss til å fortsette å presse prisene slik at du alltid har en god deal på internettabonnementet ditt! Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel

Lite fornøyd

Omtale av  Alf K

Lite fornøyd. Fikk en kanalpakke tredd ned over hodet som vi ikke ville ha, sportspakken. Vi er to eldre som ikke ser på sport. Ved byttet mistet vi bl.a. lokale tv-kanaler. Skal vi virkelig være nødt til å slite med denne tv-løsningen i ett år? Vanskelig og tungvint bruk av fjernkontroll.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
08.12.2023 10:41

Hei, Alf K Tusen takk for at du skriver en omtale her på Bytt.no! Så kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med TV-pakken du har fått som vi leverer i samarbeid med Riks-TV. Nå vet jeg ikke hvilke kanaler det er du har byttet til, men vi vil gjerne se på om det er en annen pakke som kan passe ditt bruk bedre! Håper du tar kontakt med oss eller Riks-TV, så prøver vi sammen å finne en løsning! Vi er klar til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide 😊 Ønsker deg en riktig fin helg! Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ingen nett

Omtale av  Jan K

Har fortsatt ikkje fått no beskjed om når installatør kommer. Så håper rekning er like sein sa eg ikkje får brukt det før eg blir koblet til.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
04.12.2023 13:13

Hei Jan! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Så kjedelig å høre at du ikke har fått beskjed om når montør kommer for installasjon. Jeg ser kun at det er fiber det er snakk om, uten at jeg ser noe mer informasjon som gjelder for din bestilling. Når det skal installeres fiber er det lengre leveringstid hos oss, slik som hos andre fiberleverandører, men vi skal gi deg beskjed så fort vi har fått bekreftet installasjonsdato. Faktura sendes automatisk etter at installasjonen er gjennomført, og den skal ikke sendes før vi har fått tommel opp fra montør at alt er på plass 😊 Dersom du vil at vi tar en kikk på bestillingen din, eller du har andre spørsmål, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide. Håper at vi hører fra deg 😊 Hilsen Martin NextGenTel

Helt greit!

Omtale av  Jon

Funket sømløst å bytte om fra Telenor. Linja funker fint til lavere pris.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
04.12.2023 08:25

Hei Jon! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Vi setter stor pris på at du har blitt kunde hos oss! Utrolig hyggelig å se at du har opplevd byttet over til oss som sømløst, og at du er fornøyd med hastigheten. Hos oss skal du få samme kvaliteten, bare billig. Vi skal jobbe på videre for å gi deg, og alle våre kunder, en god deal på sitt internettabonnement. Om du har noen spørsmål er vi klar til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide 🤗 Ha en strålende mandag! Martin NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 696 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR