Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Svorka Bredbånd
2.6
16 verifiserte omtaler

Svorka Bredbånd omtaler og erfaringer

Ingen trend

Svorka Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.6
Middels
16 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#68
Forferdelig
Svorka Bredbånd er rangert
#68 av 83 bredbåndsleverandører
19%
Dårlig
19% anbefaler Svorka Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 16 omtaler om Svorka Bredbånd

FILTRER OMTALER
3
0
0
4
9
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Svorka Bredbånd
Svorka Bredbånd har 16 verifiserte omtaler på Bytt.no

Virker som det skal, god service.

Omtale av  Bjørn

Hadde først bredbånd over radio. Det virket etter ønske og de få gangene det var tekniske problemer kom teknikeren raskt og løste problemet. Har nå fiber og det er veldig stabilt.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Svorka Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig hastighet og dårlig kundeservice

Omtale av  Tomas

Dårlig hastighet og dårlig kundeservice. Jeg har aldri fått hastigheten jeg har betalt for og kundeservice er lite behjelpelig og av og til direkte uhøflig og frekk.

Serviceinnstilt!

Omtale av  Nina S

TOPP service, Alltid hjelpsomme, Stabilt. Anbefales!

Mye trøbbel!

Omtale av  Jørn

Nedetid, ustabilitet. Og bedre blir det visst ikke heller. Har mailet og fått svar om at mail er mottatt…

Ustabilt, mye nedetid, og overpriset.

Omtale av  Stian O

Dette er en helt håpløs leverandør. Jeg velger å gå over til mobilt 4g da Svorka ikke oppfyller noen kvalitetskrav ovenfor kundene sine. Bruk pengene på noe annet.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Tallent løst

Omtale av  Han S. S. B. S

Bestilte Bredbånd for en kamerat med dårlige norsk kunskaper på "ner øra" ,noe som skal tilsi var en tjapp sak. Denne oppskrytte leverandøren brukte 2måneder med "å beklager derre skal vi fiks" en garanti null værdt. Her avtales det og folk tar seg fri fra jobb,men til ingen nytte. Avtaler er verdiløs hos disse,samt gi en beskjed og info fraværende. Men så kom en løsning og sammling oppdiktede problemer.. Problemer oppdiktet av en "ingenting gjør" uten og i det hele tatt vært og sett på jobben. Så her blir det alternativ! Rot og tull med en meningsløs form for amatør messig kundeservice selger sikkert i lengden.

Uryddig kundeforhold og ustabilt nett

Omtale av  Ola

Har blitt fakturert for produkter som jeg ikke har. Har tatt kontakt med kundeservice hver måned for å få rettet opp feilen. De nye fakturaene er uspesifiserte, «overført skyldig beløp». Dette beløpet inneholder tidligere feilfaktureringer. Har fått beskjed om at det skal ordnes ved hver samtale med kundeservice, men det er fortsatt ikke fikset etter et halvt år. Vinterstid er det ofte problemer med nettilgangen ved snøfall. I slike tilfeller kommer det melding om at det ikke kan ordnes grunnet dårlig vær eller is. Feilen kan vedvare i lengre perioder. Ved bestilling av fiber skulle dette monteres innen 14 dager. Nettet var på plass etter 1,5 mnd. Leverandøren sa at de hadde varslet montør og at det nå var opp til dette firmaet. Jeg kontaktet firmaet som skulle koble opp fiber til boligen og fikk til svar at de ikke kom før de hadde flere oppdrag i området. Firmaet hadde ca to timers reisetid til boligen. Dessverre visste jeg for lite om denne leverandøren før jeg inngikk fiberavtalen. Hadde jeg visst hva jeg vet i dag ville jeg holdt meg langt unna denne leverandøren.

Svar fra Svorka Bredbånd
24.03.2021 09:04

Hei Ola Har blitt fakturert for produkter som jeg ikke har...: -Vi har byttet systemer og har dessverre hatt noen utfordringer med fakturering. Håper fakturasum stemmer og feilen er rettet. Vinterstid er det ofte problemer med nettilgangen ved snøfall. I slike tilfeller kommer det melding om at det ikke kan ordnes grunnet dårlig vær eller is. Feilen kan vedvare i lengre perioder: -Det høres ut som om du har radiobredbånd. Været er dessverre en av utfordringene med teknologien. Vi må påse at det er trygt å klatre i master med is og snø og ivareta gjeldende HMS regler for våre ansatte. Dette er ikke ofte i løpet av et år, men det skjer dessverre en gang i blant. Ved bestilling av fiber skulle dette monteres innen 14 dager. Nettet var på plass etter 1,5 mnd... -Det er press på utbygging av fiber, og det er ikke uvanlig å vente 1,5mnd fra bestilling til oppkobling. Skulle gjerne visst mer om firmaet og svaret du fikk, her skulle du opplevd bedre kundeservice. Beklager dette. Dessverre visste jeg for lite om denne leverandøren før jeg inngikk fiberavtalen. Hadde jeg visst hva jeg vet i dag ville jeg holdt meg langt unna denne leverandøren. -Det er synd å høre, håper du har fiberleveransen på plass og at du tar kontakt med oss på tlf 97 91 22 22 hvis det er noe vi kan hjelpe deg med videre.

Svorka Bredbånd har 16 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Svorka Bredbånd mener

Svorka Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR