Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telenor Bredbånd
2.1
761 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
761 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#78
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#78 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 761 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
50
41
69
113
488
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 761 verifiserte omtaler på Bytt.no

Raskt og stabilt. God service. De tar seg godt betalt.

Omtale av  Nelle

Raskt og stabilt. God service. De tar seg godt betalt

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Godt netr

Omtale av  Ellen

Noe ustabilt men greit nok men dyrt. Betaler for abonnement pluss månedsleie for boksene man har! Burde være sånn at man kan kjøpe de boksene istedenfor å betale så mye.

No routing functioning on weekend

Omtale av  Riccardo B

Every weekend, sometimes starting on Friday, the service stops working: all hosts becomes unreachable, there is no hope to have anything working until Monday. Third (or actually fourth) level world service.

Elendig kundebehandling

Omtale av  Kjetil

Avbrøt en prosess med NextGentel fordi de mente det kunne ta to uker å sette opp bredbånd selv om alt er klart fra min side. Kontaktet Telenor isteden og de sa de kunne fikse det på dagen. 7 dager senere, 7 meldinger om at jeg ikke får startet abonnement fordi det er en aktiv fiber på adressen og 7 samtaler med kundeservice så innser jeg at de bare sier at de skal ordne ting men i realiteten ikke ser på problemet. Hver gang jeg har ringt så sier de at de skal ordne det i løpet av dagen mens ingenting skjer. De er verre enn NextGentel. NextGenTel var i det minste ærlige om at det kom til å ta tid. Jeg får på følelsen at Telenor prøver å trenere helt til angrefristen har utløpt. Dårlig kundeservice er visst standarden i Norge. Telenor har mer eller mindre monopol på internett så man har egentlig ingen reelle alternativer. Grunnen til at NextGenTel trengte 2 uker er fordi Telenor eier infrastrukturen.

Dårlig tregt fiber nett

Omtale av  Tor

Dårlig tregt fiber nett. Går ikke hastigheten jeg var lovet.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Erfaring med Telenor

Omtale av  Svein

Nærmest utilgjengelige pr telefon. TV-box ustabil, ingen forståelse fra Telenor. Prøv ditt prøv datt.

Uakseptabel laaaaannnnngggg kundebehandling

Omtale av  Fred I. W

Bestilt i juni. To nye bokser kom og skulle være montert gratis innen 1.aug. Det eneste som dukket opp var regninger på papir og jeg har efaktura avtale med Telenor. Klaget men neste måned var det likedan. Banken min sier at jeg har automatisk efaktura så det må være noe galt hos Telenor. Men heldigvis virker internettet på den gamle boksen. Etter mange fakturaer og klager, hvor jeg måtte betale hele fakturaen og fikk også utsettelsesgebyr fordi jeg fikk utsatt en faktura, for å se om det dukket opp noen montører. Men det skjedde jo ikke noe før i November da ringte en et Telenor engasjert firma. Han sa da at den gamle boksen fra Nordix Data fortsatt ville virke og det var bare å sende de to nye boksene i retur. Til nå har jeg brukt timer i telefonventing på dette prosjektet som skrøt av lett og enkel overgang fra Nordix data kunde til Telenor kunde og betalt kr 4046 for 5måneder internett, som skulle koste 699 pr mnd, altså kr 3495. Jeg lurer på den neste fakturaen, kommer den også dennegangen på papir, med leietillegg for returnerte bokser og fakturagebyr, tro? Jeg skulle jo heller ha hatt timesbetaling for å ha reddet Telenor fra fiberbrudd oven for mitt bo område, en gang da en fiberskjøteramme falt ned og nå sist da et tre falt ned på fiberen og jeg feilmeldte også det og rettledet reperatørene som brukte 3-4 turer for å få gjort jobben. Hilsen Teleingeniøren.

Telenor Bredbånd har 761 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR