Bredbånd

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
6
av 12 innen
bredbåndsleverandør
42%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"Tilstrekkelig"

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Marianne L for 03.12.2017 21.06

Telenor Bredbånd har totalt 24 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Marianne L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Tilstrekkelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd med tilbudet Telenor har til kundene. Telenor sitt ADSL abonnement er billig og bra.

Bytt.no
"Tilstrekkelig" skrev Marianne L om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Marianne L og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dårlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg og min familie har hatt (s)T(j)elenor fiber i ca 5 år. Har ALLTID hatt problemer med ustabil linje, lav hastighet og en haug med driiit jeg ikke engang orker å nevne. Har nå 100mbs uten at det hjelper på noe som helst. Kan ikke spille online dersom noen ser på Netflix samtidig. I tillegg sier Telenor support at alt er som det skal være, for senere å innrømme feil på både server og sentral som vi og 7000 andre brukere er koblet til. Men når "feilen er rettet" er det fortsatt like ille. Omg som jeg angrer på at vi valgte stjelenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bra kundeservice"

Da jeg etter 2 år var veldig misfornøyd med min tidligere internettleverandør, det internettet kom og gikk og kunne bli borte 1 uke i året annen hver måned.
Da fikk jeg hjelp av Telenor med og avslutte avtalen, for det var umulig og komme igjennom på telefon og få kontakt med firmaet. Da de enda forsatte med å sende fakturaer fikk jeg bekreftelse av Telenor på epost og informasjon om at det de hold på med var ikke lovlig ut fra norske lover og tilby om det ble økonomisk vanlig for meg at jeg kunne får en bedre pris hos med for en kort periode, perioden var tilbudt så lenge saken mellom meg og tidligere leverandør forgikk.
Har internet døgnet rundt nå, selv da det lynnet slo ned i nærheten var internet borte i max 10minutter.
Et minus er at jeg merker i noen korte perioder på 10-20 sekunder kan hastigheten plutselig falle men den kommer tilbake. Men er ikke ofte jeg har merket at det forkommet nå på et år har jeg merket det 4 ganger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
4 syns denne omtalen er nyttig

De lover deg ting de ikke klarer å holde!
Lover at det skal ordne med feilen til den angitte datoen.
Nå sitter jeg her uten internett i over 10 dager!
Ringer dem for å høre om de kan gjøre noe med det, får igjen mang forskjellige svar fra inkompetente folk... Ringer og ringer for å fortelle at nå er det nok og jeg vurderer å si opp avtalen får svar igjen at de skal undersøke saken og at de ringer tilbake (noe som aldri skjer). Kommer aldri til å anbefale Telenor..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt, faller ut og endrer vilkår"
1 syns denne omtalen er nyttig

Faller ut av nett. ADSL forbindelse blir borte. Etter gjentatte episoder gir man nesten opp. Noe av problemet tror jeg er at feilene er periodiske, da hjelper det ikke å "overvåke" i noen timer.
I tillegg, linjen ble oppgradert til 16mbit, men etter en tid kunne de ikke levere dette, så ble satt tilbake til 10mbit permanent. Flere hendelser etter dette også hvor de måtte "sette" ned farten for å få linjen stabil, for så å øke hastigheten gradvis opp til 10mbit igjen.

Telenor Bredbånd har totalt 24 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no