Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telenor Bredbånd
2.1
759 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
759 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#78
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#78 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 757 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
50
41
69
111
486
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 757 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig ustabilt

Omtale av  Ida S

Nettet hopper inn og ut hele tiden. Når vi først er på, fungerer det fint, men håpløst når det ikke er stabilt i det hele tatt.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Klarte aldri å installere en gang

Omtale av  Runar

Det kom en Telenorselger på døra med et tilbud som var akkurat fristende nok til at vi slo til, 2 år med 50% avslag. Avtalen ble inngått i slutten av april og vi ble lovet å være i gang innen juni. Men installatøren ringte og sa at de ikke kunne før 8. juni. Telenor sa jeg kunne ha et mobilt bredbånd i mellomtida. Men jeg måtte kjøpe 4g-ruter selv. Dette abonnementet viste seg å være et mobilabonnement i stedet, så vi hadde plutselig en begrensning på 100 GB i måneden som fort ble brukt opp. En uke før installasjon sender installatør melding om at de ikke kan installere før 6. juli. Tok kontakt med Telenor igjen, som stort sett sa "det var trist". 6. juli kom beskjeden om at montøren var syk, og at de skulle ta kontakt for ny dato. Det skjedde aldri. I slutten av juli, ga jeg Telenor to ukers frist til å installere innen 4. august, hvis ikke ville jeg heve avtalen på grunnlag av for sen levering. Svaret var noe sånt som "det var trist, ta kontakt med installatør og finn en ny dato". Jeg svarte at det ikke var godt nok og at det er leverandør sitt ansvar å levere og ikke kunden. Fikk da svar om at de hadde tatt kontakt med leveranseavdelingen. Etter det hørte jeg ingenting, hverken fra Telenor eller installatør. Fristen har gått ut og jeg har gitt beskjed om at jeg har gått tilbake til forrige leverandør og at avtalen er hevet, men de har ikke svart en gang. Dette her var helt bedregelig, og Telenor fortjener all dårlig omtale de får. Aldri igjen, de er svartelistet i vårt hus!

Forferdelig dårlig kundeservice/oppfølging

Omtale av  Simen

Etter xx antall telefon samtaler til telenor så velger jeg heller å si opp hele driten. Ventet i 3 uker på at telenor skal sende min ordre videre til ELTEL som de samarbeider med ang fiber. Ringt gjentatte ganger og hver gang får jeg forskjellige beskjeder, alt fra at ordre er sendt til at ordre står som åpen sak.... Ikke nok med det, men fakturaer renner inn med flere forskjellige hastigheter og annen pris enn avtale.. Useriøs bedrift med latterlig elendig kundeservice. Om du ønsker å ha det godt med deg selv, ja da styrer du unna denne møkka.

Fiber bredbånd

Omtale av  Camilla

Telenor leverer godt bredbånd, men jeg synes prisen er for høy.

Hvor skal jeg henvende meg når det oppstår problemer?

Omtale av  Tlo

Nå feks. lørdagskvelden - midt i nyhetssendingen: svart skjerm med feilkode. (Heldigvis har jeg mobiltelefon med annen operatør) - jeg bruker mobilnettet og leser meg til å restarte TV boksen. Men, det virker ikke og neste anbefaling er å ringe kundesupport! Men, der er det stengt på lørdagskvelden. Ja, ja. 😡

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kunnskapsløse servicefolk.

Omtale av  Ole E. S

Etter ca 30 telefoner til Telenor fordelt over ca 10 dager fikk jeg endelig tak i en som ga meg oppskrift på hvordan jeg skulle få orden på programmet på mitt ny installerte kabelnett.Dette skjedde 2 dager før julekvelden. Så for meg julen uten tv. Elendig at jeg ikke fikk riktig veiledning fra Telenor før.

Kundeforhold

Omtale av  Kai B. O

Jeg har et langvarig og meget godt kundeforhold til Telenor.

Telenor Bredbånd har 757 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR