Meny

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
83
av 85 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"Ustabilt"

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Lars F. J for 11.02.2020 22.55

Telenor Bredbånd har totalt 212 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Lars F. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt"

Ustabilt nettverk. Spesielt etter klokken 2200. Vi får virkelig ikke det vi betaler for..

Bytt.no
"Ustabilt" skrev Lars F. J om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Lars F. J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke hastighet som betalt for."
1 syns denne omtalen er nyttig

Betaler for hastighet 150/150, har for øyeblikket 2,5/70. Har hatt 5 telefoner til kundeservice de siste 3 dagene uten at det skjer noe. Kommer ikke videre. Blir ikke tatt alvorlig. Sender ikke folk for å se på det.

Christian G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Må ringe telenoreksperten"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg må ringe telenoreksperten til 26kr minuttet for å få helt grunnleggende teknisk hjelp. Jeg er låst ute fra å administrere routeren min da WPA passord ikke fungerer. Resette hjelper ikke siden telenor laster inn gammel config sentralt etter jeg resetter den lokalt hos meg. Kundesupporten er helt ubrukelig på tekniske ting og burde egentlig endre navn til fakturasupporten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lurer kundene med skjulte gebyrer"
6 syns denne omtalen er nyttig

Fikk tilbud om 3 mnd. gratis oppgradering av bredbåndet fra 75 til 150 Mbps. før jul i 2019. I går kom det en faktura i posten på nærmere 200 kr. Tok kontakt med Telenor kundeservice og fikk da vite at jeg måtte betale fakturaen som så skulle bli refundert siden. Fakturaen var tillagt et papirfakturagebyr på hele 79 kr. som en ikke får refundert. Da er tilbudet ikke lenger gratis samtidig som en får ekstra arbeid med å betale en faktura med et laaaangt kid-nr. for noe som ble lovet å være gratis. Lureri kaller jeg dette for. Styr unna Telenor for de er dyr og dårlig! Det er nok ikke uten grunn at de ligger på bunnplass på Bytt.no!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Fikk en telefon like før jul i 2019, om at kobbernettet her skulle avsluttes rett over nyttår..."
4 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en telefon like før jul i 2019, om at kobbernettet her skulle avsluttes rett over nyttår. Hvis jeg ikke tok Telenors nye internettløsning, kunne jeg risikere å bli uten nett i jula, så da bestilte jeg mobilt bredbånd. Det innebar at jeg måtte kjøpe en ny ruter for 2800kr (!) Jeg syns det var j#%lig dyrt, så jeg bestemte meg for å benytte meg av angrefristen og si det opp. Nå har januar 2020 gått, og kobbernettet finnes fremdeles, ingen av naboene har blitt kontaktet om at kobbernettet avsluttes heller. Telenor har blitt så simple og grådige at de juger for sine kunder. Fra nå av er jeg ferdig med Telenor for alltid, svindlere holder jeg meg langt unna.

Telenor Bredbånd har totalt 212 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR