Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Bredbånd
2.1
742 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
742 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#77
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#77 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 742 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
49
40
66
108
479
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 742 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kun hjelp å få i kontortiden

Omtale av  Bjørn B

Ruteren slutta å fungere og får opplyst om at det kun er mulig å få hjelp i kontortid fra mandag til fredag. Da skal i alle jeg finne en annen leverandør av bredbånd!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

TV og Internett nede!

Omtale av  Carl F. S. R

TV og Internett har vært nede nå i 42 timer! Ny melding om rettetid satt om nye 18 timer. De skriver at det er en kjent feil, så hvis feilen er kjent så må det være enkelt å fikse/rette? Begynner å tro at Telenor ikke akkurat ansetter de skarpeste "kniver" i skuffen. Kanskje de har underleverandører som er ubrukelige? Alltid på nett MY ASS!

Ansvarsløst av Telenor

Omtale av  Kjell R

Kobbernettet skal nå fases ut og et stort antall internettbrukere må finne en ny løsning for sin internett tilgang. Telenor tilbyr enten fiber eller såkalt trådløst bredbånd. Det viser seg nå at valget mellom disse to ikke er reellt. I strøk der fiber er etablert nekter Telenor meg i praksis å velge trådløst bredbånd. Det medfører at jeg som eneste mulighet må kjøpe meg inn i en privat eid fiberkabel som ligger i nabolaget, til en kostnad på 20-30 tusen, hvis ikke mer. Jeg mener at Telenor her støtter opp om lokal grådighet og lar mindre bemidlede kunder i stikken.

Elendig og treg service

Omtale av  Berntsen

Over en uke siden fiberen ble gravd over av en nisse neddi her, å Telenor sine underlevrandører klarer ikke å utbedre feilen. Telenor kan heller ikke fortelle meg om noen er på saken. Alle på kundeservice meddeler at det ikke er noe de får gjort noe med etc. På facebook får jeg tilbakemelding om at de er for store til at de kan ha døgnbemanning siden de har for mange kunder... Gratulerer med den logikken. Nå er det fredag ettermiddag, å relacom på oppdrag for telenor klarte ikke løse det før 16:00, så da har vi ikke fiber igjennom helgen, denne helgen heller.

Skam dere!

Omtale av  Effy S

Jeg kan absolutt ikke anbefale Telenor som nettleverandør slik som det er nå. Det er bestandig noe tull og problemer i deres ende, servicen er dårlig, internettet faller ut og det virker som det alltid er noe som ikke er som det skal være. Helt skammelig! Vi sitter rett og slett og betaler for noe vi ikke kan bruke, og mobilregningene stiger langt over det de burde kun fordi vi må bruke mobilnettet når WiFien streiker. Det er rett og slett latterlig.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Montør kom ikke

Omtale av  Gm

Ringte kundeservice når montøren aldri kom eller kontaktet for avtalt tid som Telenor sa de kom, Telenor Kundeservice som jeg snakket med er hyggelige :) De ga meg nummer på montøren, brukte rundt under 2 timer for å få kontakt, hyggelig kundeservice der og :) De fortalte meg at Telenor aldri hadde avtalt de med noe som helst av montering, jeg trenger sårt internett pga skole-undervisning... Har brukt over 1 måned for å få internett i hus, pga første gang jeg bestilte forsvant bestillingen i systemet, så jeg måtte bestille på nytt...

Elendig kundeservice og øker prisene ofte

Omtale av  Rasmus

Det å komme i kontakt med kundeservice kan du bare glemme. Du må gjennom et oppsett og trykke på et titals knapper på nettsiden deres for å finne fram til kontakt oss og så lese at det kun finnes kundeservice via telefon. Ellers om problemet ditt gjelder et spesifikt problem så kan du hende du får opp et epostskjema med 3 dagers svartid, etter å ha trykket deg gjennom flere sider. Andre vanlige selskaper har telefon, epost, chat, facebook. I tillegg er det jo de dyreste abbonementene på markedet og de øker prisene ofte.

Telenor Bredbånd har 742 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR