Telenor Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mitt abonnement ble avsluttet plutselig selv om jeg ikke hadde sagt det opp og hadde betalt abonnement. Veldig dårlig kundebehandling der jeg flere ganger blir livet at jeg skal bli tilknyttet innen 2 timer. Det har gått 4 dager siden tilgangen ble kuttet og de har fremdeles ikke fått rettet opp i feilen de gjorde. Eneste kompensasjon jeg ble tilbudt var noen flere gigabytes på mobil abonnement hos Telenor. Har ikke mitt mobil abonnement der så det hjalp ikke mye.
Nettet er ustabilt og ikke i henhold til hastigheten jeg betaler for. Kundeservicen er også ugrei.
Forsvinner ofte, ustabil forbindelse. Dårlig kvalitet på utstyret. Høy pris.
Alt for dyrt. Det er og stadig påtvungen økning av hastighet som vi ikke trenger.
Helt forferdelig ustabilt - faller ut titt og stadig og vil ikke levere tjenester de markedsfører . Framstår som veldig useriøse. Lyver om hva de kan tilby - og kundebehandlerene er helt ute av sync så alle sier forskjellige ting - ingen holder det de lover .. dårlig og overpriset produkt med lav oppetid
Fikk "kampanjetilbud" fra Telenor etter å ha testet bytt.no. Kunne ikke få noe skriftlig på dette (ba om å få det tilsendt på epost), da vedkommende satt på en "kampanjetelefon" og der hadde de lavere priser enn det man fant på nettet, så han hadde ikke lov å sende ut noe skriftlig.... I tillegg er "tilbudet" ELENDIG! De skal ha 649,- pr. mnd. for kun fiber 100/100, med 1 år binding (og deretter var det snakk om kostnad for å leie router og alt mulig...). Dette er da en HØYERE pris enn det jeg betaler i dag for 150/150 hos konkurrenten, og der har det aldri vært snakk om betaling for leie av utstyr heller (og de har akkurat vært ute og byttet ut/oppgradert dette).. Telenor har vært, er og vil ALLTID være dårligst i klassen på pris vs. produkt.
Frekke og pågående dørselgere som ikke tar ett nei for ett nei. Har nå hatt dem på døra med gjevne mellomrom over en to års periode og de skjønner ikke tegninga. Hva skal til for å bli kvitt dette maset. Jeg bor i ei grend hvor Telenor tydeligvis har påtatt seg ansvaret for å påtvinge folk "gratis" fiber, som de fremstiller det. Jeg kommer aldri til å la det selskapet koble seg til min bolig igjen. Det fins ikkeno selskap i Norge som viser sine kunder mindre respekt enn disse folka. Jeg har eget 4G+ utstyr som funker helt utmerket, strømmer akkurat det jeg vil, uten innblanding fra noen.