Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Bredbånd
2.1
741 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
741 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#78
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#78 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 741 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
48
40
66
108
479
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 741 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forferdelig informasjon og kundeservice

Omtale av  Jon

Bestilte TV og Bredbånd. Får først etter et montør har vært her beskjed om at hver utleierdel må betale eget abonnement. Dette står ikke klart på nettet noe sted. Dårlig med informasjon fra både Telenor og deres underleverandør OneCo networks, Deres underleverandør OneCo networks sa at de skulle installere 5 punkter på samme dag, men endte opp med å installere 1 på grunn av dårlig tidsplanlegging. Kundeservicen til Telenor legger også på når man ikke har løst saken ordentlig. Hastigheten vi bestilte var 300 mbps, men ikke uvanlig at den dropper ned til en tredjedel av dette før den går opp igjen.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Alltid på nett garanti

Omtale av  Oddmund H

Mistet fibernettet i en uke, fikk SMS om halv pris på neste faktura. Da neste regning kom, var det full pris. Måtte kontakte de for å minne dem om prisavslaget, virket som det ikke var registrert. Hadde heldigvis tatt vare på SMSen, henviste til datoen da jeg fikk den tilsendt. Min erfaring er: Stol ikke på Telenor.

ELENDIG

Omtale av  Kjell T. R

Når kundeservicen spør meg om naboen har kjøpt ny mikrobølgeovn, og lurer på om kanskje det er problemet som gjør at jeg ikke får den hastigheten jeg betaler for. (300/300mb/s) Det er HODELØST! De økte for øvrig hastigheten min fra 250/250Mb/s uten å høre med meg først. Merker ingen endring på hastigheten min, kun på prisen på fakturaen min. Bytter gledelig til andre seriøse leverandører.

150,-/mnd i gebyr på bredbånd for å ha TV-abonnement på annen kunde

Omtale av  Andreas T

Har TV gjennom huseiers abonnement, tidligere Canal Digital, nå Telenor. Vi er 3 husstander i huset og alle har samme TV-løsning men individuelt bredbånd, også nå fra Telenor. Dette har fungert sånn passe tilfredsstillende i mange år. Nå krever Telenor at jeg enten tegner nytt TV-abonnement på meg selv og slår det sammen med bredbåndet til ett abonnement eller betaler 150/mnd i gebyr for å fortsette å ha det slik vi har hatt det. Det nytter ikke å klage. Telenor må være eneste selskap som krever dobbel betaling for samme tjeneste. Vi jobber nå med å bytte leverandør og Telenor taper da 1 TV-abonnement og 3 bredbåndsabonnement. Heia haue!

Outsourcer problemet til 3.partsleverandører som aldri leverer

Omtale av  Joseph K

Ventet en måned på etablering av nett, og ble lovet det "om to dager" hver gang jeg ringte.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Alltid på nett garanti er 100% løgn!

Omtale av  Jan T

Etter et tordenvær så røyk internettet sakte men sikkert i løpet av tre fire dager. Telenor ville sende teknikker og feilsøke noe jeg var uenig i men ja ja. Etter fire dager fikk jeg til svar at jeg trengte ett nytt modem og ruter. Ok et par dager til uten nett til da. Når det kommer har de selvfølgelig bare sendt ruteren og har glemt modemet. Har nå vært uten nett i 7 dager og satser på at modemet kommer over helgen. Dette hadde gått greit dette viss alltid på nett garantien hadde vært det jeg trudde det var, ja å alltid være på nett. Det telenor mener er å alltid være på nett er å sende meg en datapakke på 15gb som skal vare i 5 dager og du får ikke ny i mellomtiden. Er nå oppe i seks kjøpte ekstrapakker til den nette sum av 1200kr. Blei heller ikke opplyst at telenor flexi abonomanget ville vært billigere. Uansett så bytter jeg tlf til ice som tilbyr 1000gb i ice+ områder til kun 100kr mnd. Hadde jeg hatt mulighet til å bytte internett leverandør så hadde jeg også gjort det.

Verdens verste hastighet og kundeservice

Omtale av  Lea

Faktisk det verste internettet noen sinne. Ikke nok med at det er utrolig treigt uansett oppgradering, men når internettet er nede og vi ringer kundeservice om hjelp, er de lite behjelpelig og gir INGEN SVAR. De sier bare vi kan vente, og vi har ventet i tre dager uten internett. Dette er et mareritt som ikke ser ut til å ende i nærmeste fremtid. Eneste løsning blir å bytte selskap. Oppforder INGEN til å påføre seg selv skaden ved å kjøpe internett hos telenor.

Telenor Bredbånd har 741 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR