trådløst bredbånd er foreløpig uten problem, men det har passert mer enn en måned siden bestilling, og ingen montør har kommet for å installere antennen ennå! det gjøres null og niks, ingen forsøk på kommunikasjon fra deres side for å avtale tid for installasjonen, bare jeg som purrer hele tiden, men dette blir ikke fulgt opp! antennen er utendørs, men det må fortsatt ligge inne, det er kanskje bare flaks at bredbåndet fungerer greit. Hvilken som helst tekonologi hjelper ikke et firma som ikke er kundeorientert. Unngå Telenor!
Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Mikael Z og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Nettet er ubrukelig til video , spil og detter ofte ut . 250 til 1300 ping "lykke til"
Har vel aldri opplevd å ha mere enn 50 mbs men betaler for 300 mbs. Må stadig vekk ringe kundeservice å da fikser de det "liksom" å da har jeg raskt internett i noen dager før det er tilbake på samme lave hastighet. Detta er kjeltringer med stor K, så nå begynner jeg å bli drittlei å vurderer sterkt å finne en annen utbyder!
Må aldri stole på Telenor ! Ble oppringt av TELENOR SELGER SOMMEREN 2019 hvor han kunne tilby meg Telenor Bedrift til 1590,- pr mnd til mitt privathus. Jeg sendte ett ok på SMS og gledet meg til en fantastisk fibernett linje. ( privat fiber var ikke tilgjengelig ) Denne linjen ble til slutt lagt inn i mitt hus i november ? flere mnd etter avtalt. Montør sjekket at alt fungerte som det skulle og godkjente nettet. Vi opplevde den nye linjen som svært ustabil og mye dårligere enn vår gamle ADSL linje. Når barna kom hjem til Jul kunne de ikke bruke playstation selv om de plugget direkte inn i boksen. Vi kommer så vidt inn på Nett Tv mm Har prøvd å få hjelp av Telenor men dette er helt håpløst. Dette er rett å slett ett ran på nesten 20.000,- pr år i 3 ÅR !!! Samtidig som vi fikk bedriftslinjen åpnet de for PRIVAT fiber. Entreprenøren la til og med kabelen inn i huset ? MEN tror du det er mulig å bytte til Privat abb. NEI disse prater IKKE sammen og gir helt F*** i oss som faktisk er så dumme å ha inngått avtale med dette selskapet !!
Stupid service! Both the internet and the technical support. Today, the internet was down, I spoke to the technical support who was reckless and rude! he told me that this is how it is and I just have to wait and there is no time frame to solve the problem. It seems that he can chose to not send the survey message, because he knew he behaved rude and disrespectful!