Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Bredbånd
2.1
747 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
747 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#77
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#77 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 747 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
49
41
68
108
481
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 747 verifiserte omtaler på Bytt.no

Selvinnsikt mangler

Omtale av  Roy

Har prøvd å få Telenor til å sjekke fiberen/boksene deres siden våren 2018. Konstante brudd på 2 min helt sporadisk som slår ut bredbåndet (jeg har kontakt med routeren), T-WE og IP-telefonen. Enten er alt vekke eller så er noe vekke. Alt startet med at Telenor gjorde om 60/60 linje til 100/100. Med 60/60 linjen greide de å levere 75/75....men med 100/100 og nå 150/150 er det helt sporadisk hva som blir levert. De har "pinget" fiberlinjen til min router (levert av Telenor) og da "fungerer" selvsagt alt ok og det er utstyret mitt sin feil. Kanskje de bør få litt selvinnsikt: SJEKK switchene rundt om i fibersystemet deres. Pleier å være en del "brente" deler der, som de ikke klarer å fange opp. Restart hjelper ikke på problemet, for det tar 5 min., men linjene er fine igjen oftest etter ett par minutter. Forstå det den som vil, men føler Telenor svikter totalt. Har ikke annet valg. Med annen leverandør må jeg fortsatt leve med fiber "s**ten" fra Telenor. Og ja, vi hadde Canal Digital fiber på annen adresse før, da virket alt 100%.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Grusomt

Omtale av  Sara

Bestilte mobilt hjemmebredbånd og ble lovet montør til antenne pga. dårlig dekning, men han kom ikke til avtalt tid og det er umulig å få en ny tid til tross for utallige henvendelser. Utrolig dårlig.

ELENDIG

Omtale av  Terje

1. Det tar en evighet å komme frem til kundeservice. Når du endelig har kommet fram forklarer du problemet og blir satt over til en annen, og ventingen begynner på nytt. 2. De hoder ikke avtaler! Hadde avtale om montering av fiber i August nå er det 30.09. fremdeles ikke noe fiber.

Det er en katastrofe på hur dårligt det kan vare

Omtale av  Tommy

Det er blitt en tradisjon å ringe klage på nettet som er nere ofte. Men er det oppe så er det maxs en persson som kan surfa på nettet dvs lese dagbladet eller vg. Å se på HBO det går ikke. Netflix som trenger vesentlig mindre tar laaangtid innen det kommer opp noe som helst. Kunde jag skulle jag har skiftet før lenge siden. Vi har ikke fiber vi har trådmatning til huset. Der er mye kjappare og bedre att surfa på telefonen med Phonero.

Forferdelig informasjon og kundeservice

Omtale av  Jon

Bestilte TV og Bredbånd. Får først etter et montør har vært her beskjed om at hver utleierdel må betale eget abonnement. Dette står ikke klart på nettet noe sted. Dårlig med informasjon fra både Telenor og deres underleverandør OneCo networks, Deres underleverandør OneCo networks sa at de skulle installere 5 punkter på samme dag, men endte opp med å installere 1 på grunn av dårlig tidsplanlegging. Kundeservicen til Telenor legger også på når man ikke har løst saken ordentlig. Hastigheten vi bestilte var 300 mbps, men ikke uvanlig at den dropper ned til en tredjedel av dette før den går opp igjen.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Alltid på nett garanti

Omtale av  Oddmund H

Mistet fibernettet i en uke, fikk SMS om halv pris på neste faktura. Da neste regning kom, var det full pris. Måtte kontakte de for å minne dem om prisavslaget, virket som det ikke var registrert. Hadde heldigvis tatt vare på SMSen, henviste til datoen da jeg fikk den tilsendt. Min erfaring er: Stol ikke på Telenor.

ELENDIG

Omtale av  Kjell T. R

Når kundeservicen spør meg om naboen har kjøpt ny mikrobølgeovn, og lurer på om kanskje det er problemet som gjør at jeg ikke får den hastigheten jeg betaler for. (300/300mb/s) Det er HODELØST! De økte for øvrig hastigheten min fra 250/250Mb/s uten å høre med meg først. Merker ingen endring på hastigheten min, kun på prisen på fakturaen min. Bytter gledelig til andre seriøse leverandører.

Telenor Bredbånd har 747 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR