Meny

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
81
av 85 innen
bredbåndsleverandør
19%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"Uten nett i 1 måned."

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Atle G for 09.07.2019 08.59

Telenor Bredbånd har totalt 77 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Uten nett i 1 måned."

Da har jeg fått min sjette automatiske SMS melding med samme innhold. "Vi beklager at feilretting er forsinket, og gjør det vi kan for å få rettet feilen så snart som mulig. Ny forventet rettetid er...." Det er komisk at Telenor tror at man som kunde finner en slik melding troverdig, når man har vært uten nett i en måned. Styr unna Telenor. Dårlig kundebehandling og dyrt.

Bytt.no
"Uten nett i 1 måned." skrev Atle G om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Atle G og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Petter A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fortsatt uten Internett i 8 dager..."

Uten Internett-forbindelse over ADSL på Nøtterøy i 8 dager, uten å vite noe om når det blir rettet. Telenor har to ganger oppgitt dato for utbedring, som begge er passert med klar margin.

Anonymous
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Trenger ikke oppsummere engang"

ADSL på sitt værste: https://www.speedtest.net/result/8365166971.png Resultater som viser hvor ustabilt det er: https://gyazo.com/18502f789b8ef5a4ec1168f68bf9129c

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice og nada prioritering av kunder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte internett for over 1 måned siden (første gang). De 10 andre gangene har ordrene feilet eller blitt kansellerert helt uten videre. Får beskjed om at dette skal ta opp til 3 dager før internett er oppe å går. Men neida.. Det ligger ruter, modem og optisk fiberkabel inn i huset fra før av. Fikk også beskjed at de prioriterer vedlikehold av linjen ovenfor nye kunder. Har ikke tellingen på hvor mange chats og eller telefonsamtaler jeg har hatt med kundeservice. Og de klarer såvidt å snakke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Fortsatt ikke passord til min router"

Fikk Telenor på hytta, og har jevnlig prøvd og få utlevert passord til min router. De sier det er det passordet som står på routeren. De ber meg ring 829 teletorg nr for å få hjelp med dette, dette til tross for at oppgitt passord er feil. Altså feilen ligger hos dem. Arrogante og lite hjelpsomme kundeservice. Styr unna hvis dere klarer. Hos meg er det bare Telenor som leverer.

Telenor Bredbånd har totalt 77 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR