Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telenor Bredbånd
2.1
766 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
766 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#78
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#78 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 766 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
50
41
70
116
489
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 766 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tar lang tid å få problemer løst

Omtale av  Beate

Møter hyggelige kundebehandlere, men når det tar lang tid, snart en uke, før de kan rette feil, er det nærliggende å bytte leverandør. Sist vi opplevde det samme, tok det nærmere to uker før vi hadde nett igjen. Da får vi heller ikke sett tv, og hjemmekontor blir vanskelig.

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 13:17

Hei Beate! Rent generelt vil et brudd meldt innenfor åpningstider være håndtert i løpet av tre virkedager, og i de fleste tilfeller påfølgende virkedag. Hvis det har gått en eller to uker er dette med stor sannsynlighet en driftsmelding som har vært komplisert(les: feil under offentlig vei, behov for trafikkdirigering\gravetillatelse\rekvirering av spesialutstyr) som kan føre til at det tar lengre tid enn normalt - 30 timer er vanlig for en driftsmelding, så hvis 1-2 uker er din erfaring er dette beklagelig nok unike tilfeller som går langt over det som er vanlig. Så lenge du er uten tjenesten i over 24 timer har du imidlertid krav på kompensasjon og kan fåes hos kundeservice på 915 09000 etter at feilen er meldt rettet.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Nedlatende

Omtale av  Lone

Har forsøkt å få løst et problem hos dem i over 1 mnd, har kontaktet dem 8!!!! ganger, og blitt lovet at de skal løse det men ingenting skjer!

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:14

Hei og beklager dette! Vi får dessverre ikke undersøkt noe herfra for deg uten et kundenummer slik at vi får identifisert hvem du er, og kan ikke si annet enn at saken må purres opp igjen via kundeservice på 915 09000 om du fortsatt ikke har blitt tilbydt en løsning.

Brukte 7 dager før de startet på reparasjon.

Omtale av  Jonas

Nabohuset brant ned og tok med seg fiberkabelen til Telenor og GP nett. Flere i nabolaget mistet tv og nett. GP nett fikset feilen mandags morgen. Telenor brukte en uke etter masse purringer fra flere naboer. Selskapet som skulle utføre jobben hadde bare en person tilgjengelig på dette tidspunktet. Neste gang telenor: Hvis dere skal ha montasjejobben utført så billig, at selskapet dere hyrer inn ikke har råd til å ha nok folk på jobb. Da må dere nesten ta høyde for å betale overtid/hotellopphold for montører andre steder i landet når det først skjer noe! Jeg foreslår å kutte de 16 millionene som toppsjefen har til 2 mill, og bruke 14 av disse på montører i stedet. Hadde nok gitt betydelig bedre omdømme på flere måter…. Det eneste positive er menneskene på kundeservice som har sendt purringer og gitt hjelp i den grad de kan. Kundeservice får uansett bunnkarakter da den mest grunnleggende kundeservicen er å holde god oppetid på tjenestene sine, noe telenor som selskap i dette tilfellet svikter på.

For dyrt

Omtale av  Knut A

Bredbånd for dyrt i forhold til hvor mye har l data i mnd.

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:12

Hei! Fra tid til annen vil det være kampanjer tilgjengelig for våre bredbåndsabonnement som kan få ned prisen i en periode, hvilket kundeservice på 915 09000 kan sjekke for deg.

Rotete

Omtale av  Kristiansand

Svært rotete fakturaer. Mnd beløp stemmer ikke overens med avtale og får inkassovarsel på regninger som er betalt.

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:11

Hei! Hvis dette er et konsekvent problem anbefaler vi å sende oss en Epost her, slik at vår reklamasjonsavdeling kan ta en utsjekk for deg slik at du får en permanent løsning på problemet : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/tv-og-bredband/

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Unngå Telenor dersom mulig.

Omtale av  Erik B

Telenor kan bli bedre på priser, samarbeid og kundeservice. Har du en muntlig avtale om gratis fiber-utbygging kan du bare glemme at den forblir gratis. Skaff deg alt av tilbud og lovnader skriftlig. Om mulig unngår du å ha Telenor i det hele tatt.

Telenor har et faktureringssystem som vanlige folk ikke skjønner noe av

Omtale av  Egil

Blir fakturert for flere mnd. De sier at det blir fratrukket ved neste reining, altså er jeg bank for Telenor!!! Ikke lett å holde kontroll på hva du betaler her!!!!

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:17

Hei! Ved første faktura eller endringer på abonnement, vil påfølgende faktura gjelde for en lengre periode enn vanlig, og er som regel inneværende + neste måned. Man betaler altså månedsprisen i forkant - eksempelvis vil man få faktura for august i juli da man alltid betaler faste utgifter på forhånd, og er vanlig for mobil og internett uansett operatør. Du ser en oversikt over vanlige spørsmål rundt faktura her om noe er uklart : https://www.telenor.no/bedrift/kundeservice/faktura/

Telenor Bredbånd har 766 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR