Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telenor Bredbånd
2.1
766 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
766 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#78
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#78 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 768 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
50
41
71
117
489
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 768 verifiserte omtaler på Bytt.no

Nedlatende

Omtale av  Lone

Har forsøkt å få løst et problem hos dem i over 1 mnd, har kontaktet dem 8!!!! ganger, og blitt lovet at de skal løse det men ingenting skjer!

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:14

Hei og beklager dette! Vi får dessverre ikke undersøkt noe herfra for deg uten et kundenummer slik at vi får identifisert hvem du er, og kan ikke si annet enn at saken må purres opp igjen via kundeservice på 915 09000 om du fortsatt ikke har blitt tilbydt en løsning.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Brukte 7 dager før de startet på reparasjon.

Omtale av  Jonas

Nabohuset brant ned og tok med seg fiberkabelen til Telenor og GP nett. Flere i nabolaget mistet tv og nett. GP nett fikset feilen mandags morgen. Telenor brukte en uke etter masse purringer fra flere naboer. Selskapet som skulle utføre jobben hadde bare en person tilgjengelig på dette tidspunktet. Neste gang telenor: Hvis dere skal ha montasjejobben utført så billig, at selskapet dere hyrer inn ikke har råd til å ha nok folk på jobb. Da må dere nesten ta høyde for å betale overtid/hotellopphold for montører andre steder i landet når det først skjer noe! Jeg foreslår å kutte de 16 millionene som toppsjefen har til 2 mill, og bruke 14 av disse på montører i stedet. Hadde nok gitt betydelig bedre omdømme på flere måter…. Det eneste positive er menneskene på kundeservice som har sendt purringer og gitt hjelp i den grad de kan. Kundeservice får uansett bunnkarakter da den mest grunnleggende kundeservicen er å holde god oppetid på tjenestene sine, noe telenor som selskap i dette tilfellet svikter på.

For dyrt

Omtale av  Knut A

Bredbånd for dyrt i forhold til hvor mye har l data i mnd.

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:12

Hei! Fra tid til annen vil det være kampanjer tilgjengelig for våre bredbåndsabonnement som kan få ned prisen i en periode, hvilket kundeservice på 915 09000 kan sjekke for deg.

Rotete

Omtale av  Kristiansand

Svært rotete fakturaer. Mnd beløp stemmer ikke overens med avtale og får inkassovarsel på regninger som er betalt.

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:11

Hei! Hvis dette er et konsekvent problem anbefaler vi å sende oss en Epost her, slik at vår reklamasjonsavdeling kan ta en utsjekk for deg slik at du får en permanent løsning på problemet : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/tv-og-bredband/

Unngå Telenor dersom mulig.

Omtale av  Erik B

Telenor kan bli bedre på priser, samarbeid og kundeservice. Har du en muntlig avtale om gratis fiber-utbygging kan du bare glemme at den forblir gratis. Skaff deg alt av tilbud og lovnader skriftlig. Om mulig unngår du å ha Telenor i det hele tatt.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Telenor har et faktureringssystem som vanlige folk ikke skjønner noe av

Omtale av  Egil

Blir fakturert for flere mnd. De sier at det blir fratrukket ved neste reining, altså er jeg bank for Telenor!!! Ikke lett å holde kontroll på hva du betaler her!!!!

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:17

Hei! Ved første faktura eller endringer på abonnement, vil påfølgende faktura gjelde for en lengre periode enn vanlig, og er som regel inneværende + neste måned. Man betaler altså månedsprisen i forkant - eksempelvis vil man få faktura for august i juli da man alltid betaler faste utgifter på forhånd, og er vanlig for mobil og internett uansett operatør. Du ser en oversikt over vanlige spørsmål rundt faktura her om noe er uklart : https://www.telenor.no/bedrift/kundeservice/faktura/

Ustabilt ned ca 5~15Mb opp 0,6~12Mb

Omtale av  Cato J

Telenor gir meg nesten aldri den hastighet jeg bestilte, jeg har ringt og klaget og da forbedrer det seg noen ganger men kun for noen timer/dager så er jeg tilbake på 1/3 av hastigheten ca 7,5 Mb av 25 Mb som er abonnement.

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:19

Hei! Uten å vite eksakt hvordan det testes så må vi anta at dette gjelder trådløst nett, som vil påvirkes av sine omgivelser da dette er radiosignaler. Anbefaler å ta en kikk her for hva man bør være obs på samt hvordan gjøre en mest mulig korrekt hastighetstest for å avklare hva linjen faktisk yter : https://www.telenor.no/kundeservice/internett/test-av-hastighet/

Telenor Bredbånd har 768 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR