Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telenor Bredbånd
2.1
766 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
766 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#78
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#78 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 766 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
50
41
70
116
489
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 766 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rotete

Omtale av  Kristiansand

Svært rotete fakturaer. Mnd beløp stemmer ikke overens med avtale og får inkassovarsel på regninger som er betalt.

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:11

Hei! Hvis dette er et konsekvent problem anbefaler vi å sende oss en Epost her, slik at vår reklamasjonsavdeling kan ta en utsjekk for deg slik at du får en permanent løsning på problemet : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/tv-og-bredband/

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Unngå Telenor dersom mulig.

Omtale av  Erik B

Telenor kan bli bedre på priser, samarbeid og kundeservice. Har du en muntlig avtale om gratis fiber-utbygging kan du bare glemme at den forblir gratis. Skaff deg alt av tilbud og lovnader skriftlig. Om mulig unngår du å ha Telenor i det hele tatt.

Telenor har et faktureringssystem som vanlige folk ikke skjønner noe av

Omtale av  Egil

Blir fakturert for flere mnd. De sier at det blir fratrukket ved neste reining, altså er jeg bank for Telenor!!! Ikke lett å holde kontroll på hva du betaler her!!!!

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:17

Hei! Ved første faktura eller endringer på abonnement, vil påfølgende faktura gjelde for en lengre periode enn vanlig, og er som regel inneværende + neste måned. Man betaler altså månedsprisen i forkant - eksempelvis vil man få faktura for august i juli da man alltid betaler faste utgifter på forhånd, og er vanlig for mobil og internett uansett operatør. Du ser en oversikt over vanlige spørsmål rundt faktura her om noe er uklart : https://www.telenor.no/bedrift/kundeservice/faktura/

Ustabilt ned ca 5~15Mb opp 0,6~12Mb

Omtale av  Cato J

Telenor gir meg nesten aldri den hastighet jeg bestilte, jeg har ringt og klaget og da forbedrer det seg noen ganger men kun for noen timer/dager så er jeg tilbake på 1/3 av hastigheten ca 7,5 Mb av 25 Mb som er abonnement.

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:19

Hei! Uten å vite eksakt hvordan det testes så må vi anta at dette gjelder trådløst nett, som vil påvirkes av sine omgivelser da dette er radiosignaler. Anbefaler å ta en kikk her for hva man bør være obs på samt hvordan gjøre en mest mulig korrekt hastighetstest for å avklare hva linjen faktisk yter : https://www.telenor.no/kundeservice/internett/test-av-hastighet/

Må betale leie på utstyret. Kan ikke bruke eget kjøpte utstyr

Omtale av  Morten V

Skjulte abbonementsavgifter. Påtvunget leie av utstyr

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:20

Hei! Det er ikke noe problem å kjøpe og bruke egen ruter om du har spesifikke preferanser som vår ruter ikke dekker. Per nå er det krav til dekoder om du har TV, men på sikt vil det komme endringer også her slik at du ikke trenger å leie dekoder om du ikke har behov for den.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Prima

Omtale av  Tore

God dekning hjemme og i Europa. Raskt. Fin fakturaoversikt.

Norges desidert verste kundeservice

Omtale av  Eirik R

Har i løpet av de siste 3 ukene vært i kontakt med Telenor fem ganger for å anskaffe modem og ruter, ettersom dette ikke fulgte med leiligheten. Telenors kundeservice er såpass inkompetente at de har klart å sende meg 3 rutere, 2 av de til min gamle adresse, til tross for at jeg eksplitt har bedt om å bli tilsendt modem. Når et modem omsider kom i posten fulgte det ikke med coax-kabel, og modemet får ikke noe signal. Hver gang jeg har ringt inn har den forrige kunderådgiveren ikke skrevet notat, så det er null historikk på saken, sett bort fra de utallige ruterene som har blitt sendt ut. En klagesak ble omsider opprettet, men jeg har ikke hørt noe en uke etter. Dette er så langt under det minimale man forventer.

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:21

Hei og beklager dette! Vi får dessverre ikke undersøkt noe nærmere for deg herfra uten et kundenummer for å identifisere hvem du er, og kan ikke annet enn å henvise deg tilbake til kundeservice på 915 09000 for en avklaring på fremdrifts i reklamasjonssaken.

Telenor Bredbånd har 766 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR