Meny

Viken Fiber omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Viken Fiber
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
71
av 88 innen
bredbåndsleverandør
34%
anbefaler
Viken Fiber

"Dyrt, dårlig og lite fleksibelt"

Omtale om Viken Fiber skrevet av Robert for 17.03.2021 01:12

Viken Fiber har totalt 33 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Viken Fiber?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, dårlig og lite fleksibelt"

Hjemmesentralen fra Viken døde her, også er det hjemmekontor. Og midt i koronanedstenging skal jeg vente på at det skal komme en person hjem til meg for å feilsøke. Jeg får ikke lov å plukke opp en ny sentral og se om det virker, de skal ha en person inn for å koble til 2 ledninger - om 1-2 dager. Dette er håpløst. Må se om det finnes alternativer til denne leverandøren, null hjelp å få.

Bytt.no
"Dyrt, dårlig og lite fleksibelt" skrev Robert om Viken Fiber

Har du en tilsvarende erfaring med Viken Fiber?
Gjør som Robert og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Viken Fiber du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Kundeservice"

Har hatt Viken Fiber i fem år. Alltid hjelp å få fra flinke folk på kundeservice, både på chat og på telefon. Ikke det billigste selskapet, men de er verdt det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Totalt mangel på respekt for kundene sine"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt horribel kundeservice. Jeg har aldri før opplevd å bli behandlet så dårlig og respektløst i noen som helst sammenheng enn hva jeg har blitt av kundeservice hos viken fiber. Nettet de leverer hos meg er veldig ustabilt, og de lover å se på saken og ringe meg tilbake. Men så går det dagesvis, og jeg ringer og purrer. Da må jeg starte helt fra scratch, og kommer aldri noen vei. Sånn går det om og om igjen, og har holdt på snart en måned... Anbefaler andre sterkt å styre unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Mangler evne til å rette opp"

- får ikke hastigheten som er bestilt, oppnår maks 20% - ustabilt nettverk, viken fiber sier at alt er ok og skylder på utstyret som brukes - dyre - monterte hjemmesntralen i en annen del av boligen som medførte at man må kjøpe ekstrautstyr for 3000 eller trekke nye kabler i huset for å se tv. - dårlig kundeservice som er trege på å svare og bare prøver å ro seg unna problemet - dårlige på behovsanalysen, jeg hadde fint betalt ekstra for utstyret jeg trengte hadde jeg bare blitt opplyst om det istedenfor baller det bare på seg. - useriøse mot kunden

Reidar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

4 - 8 uker skulle det ta, nå har det gått 7 mnd og de greide til og med å avlyse montøren i dag. 4 - 8 mnd er vel mer riktig. De har ikke kontroll på hvor fiberen ligger og gir ingen tilbakemelding på hva som skjer, jeg har mast og mast om å få vite progresjonen i saken, men ingen som klarer å svare fornuftig på noe som helst. Elendig kundebehandling og null kontroll på eget nett. Altibox reklamerer med "Mest fornøyde kunder i 11 år", det er i hvert fall ikke Viken Fiber sin fortjeneste

Viken Fiber har totalt 33 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR