Meny

Viken Fiber omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Viken Fiber
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
72
av 88 innen
bredbåndsleverandør
29%
anbefaler
Viken Fiber

"Mangler evne til å rette opp"

Omtale om Viken Fiber skrevet av P for 11.02.2021 12:50

Viken Fiber har totalt 39 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Viken Fiber?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Mangler evne til å rette opp"

- får ikke hastigheten som er bestilt, oppnår maks 20% - ustabilt nettverk, viken fiber sier at alt er ok og skylder på utstyret som brukes - dyre - monterte hjemmesntralen i en annen del av boligen som medførte at man må kjøpe ekstrautstyr for 3000 eller trekke nye kabler i huset for å se tv. - dårlig kundeservice som er trege på å svare og bare prøver å ro seg unna problemet - dårlige på behovsanalysen, jeg hadde fint betalt ekstra for utstyret jeg trengte hadde jeg bare blitt opplyst om det istedenfor baller det bare på seg. - useriøse mot kunden

Bytt.no
"Mangler evne til å rette opp" skrev P om Viken Fiber

Har du en tilsvarende erfaring med Viken Fiber?
Gjør som P og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Viken Fiber du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Reidar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

4 - 8 uker skulle det ta, nå har det gått 7 mnd og de greide til og med å avlyse montøren i dag. 4 - 8 mnd er vel mer riktig. De har ikke kontroll på hvor fiberen ligger og gir ingen tilbakemelding på hva som skjer, jeg har mast og mast om å få vite progresjonen i saken, men ingen som klarer å svare fornuftig på noe som helst. Elendig kundebehandling og null kontroll på eget nett. Altibox reklamerer med "Mest fornøyde kunder i 11 år", det er i hvert fall ikke Viken Fiber sin fortjeneste

Irritert
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Leverer ikke det de lover"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte nett i august, de kom og gravde i starten av oktober, ved bestilling vi ble lovet at vi skulle ha ferdig og brukbart nett før frosten kom. Nå er det gått mange måneder uten at vi har klart å få ordentlig svar på når de kommer og hvorfor de ikke har gjort seg ferdig tidligere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Useriøse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte i september ,gravd ferdig for lang tid siden. Når vi ringer ,svarer de det samme hver gang: vi skal få en til å ringe dere. 😡

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Overraskende positivt"

Etter flere år med breiband/bigblu osv. får man jo veldig dårlig erfaring med internettleverandører. Så etter Vikenfiber kom i hus har det stort sett vært veldig bra. Har hatt en fiberfeil som vi fikk beskjed om både når feilen oppstod og etter den var rettet. Dette var vi jo ikke vant med heller. Hadde en defekt router, og den ble sendt samme dag, og lå i postkassa morgenen dagen etter. Det er ganske imponerende. Kundeservice hos VikenFiber har vært enestående de gangene jeg har vært i kontakt med dem, og jeg ble nok regnet som "vanskelig" hos BigBlu, Good riddance.

Viken Fiber har totalt 39 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR