Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bare rot med fakturaer, når man da ringer for å høre hva man skal betale, møter man frekk, arrogant medarbeider. Aldri møtt slik dårlig service. Gikk tilbake til mitt forrige forsikringsselskap. Styr unna Codan
Hei Bente, Kjedelig å høre at du har hatt den opplevelsen gjeldende fakturering og at du ikke hadde en hyggelig samtale med vår medarbeider. Send oss gjerne en epost til [email protected] - så skal vi få sjekket opp saken og tatt dette videre. Hilsen Codan
Stor imøtekommenhet i forbindelse med skifte av bil. Det ble gitt tegnet forsikring slik at jeg kunne hente den brukte bilen på Vestlandet.
Hei Torstein, Så godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte ved bytte av bil. Takk for en fin tilbakemelding. Hilsen Codan :)
Excellent kundeservice. Veldig fornøyd med egen kontaktperson som jeg kan ringe direkte.
Jeg synes kanskje Codan er litt dyr. Men da uhellet var ute var de fantastiske, super service og hurtig skadeoppgjør. Kjempefornøyd!
Hei Tove, Takk for en god tilbakemelding og godt å høre at du er fornøyd med skadeoppgjøret. Vårt mål er at kundene våre skal oppleve at skadeoppgjøret går kjapt og smertefritt. Hilsen Codan
Ønsket et greit og rimelig forsikring, og det er nok Codan. Men jeg er litt føre var vedr neste termin.
Hei Vigdis, Hyggelig å høre at du syntes forsikringen er rimelig. Ta gjerne kontakt på 408 06300 eller [email protected] når du har mottatt fornyelsen og ønsker en gjennomgang. Hilsen Codan :)
Men de er kjappe til å svare på spørsmål, rimelige på pris. Altså gjenstår det å se hvordan de forholder seg ved skade... Jeg er ikke fan av å få alt, poliser, betingelser osv som email, foretrekker papir i alle fall for polisene. Men ellers OK. OBS: meget dyre på forsikring for elsykkel...
Hei Dolf, Takk for en god tilbakemelding. Du kan selvfølgelig få tilsendt poliser og vilkår per post hvis du ønsker dette? Send oss gjerne en epost til [email protected] - så ordner vi det :) Hilsen Codan
Har heldigvis ikke hatt noen forsikringssak. Virker som pålitelige og hyggelige agenter, som gjør sitt til at hverdagen til kunden skal fungere :)
Hei, Takk for en hyggelig anmeldelse. Skal gjøre vårt ytterste for at du fortsatt skal være en fornøyd kunde hos oss. Hilsen Codan :)
Jeg logget inn på hjemmesiden deres, og ba om tilbud på forsikring av bobil. Til tross for 2 purringer, fikk jeg ikke svar.
Hei Geir, Slik skal det jo absolutt ikke være og du skal selvfølgelig få et tilbud fra oss. Send oss en epost til [email protected] eller ring på 408 06 300 så skal vi gå gitt deg et godt tilbud. Hilsen oss i Codan :)
Fikk "ryggkink" ved ankomst på flyplassen. Det var meget smertefult. Kontaktet lege på hotellet. Var ikke ute av hotellet på hele ferien. Hadde helpensjon men orket ikke å gå ned å spise til alle måltider. Bestilte heller mat på rommet som måtte betales. Vi hadde ingen plager iflg. Codan?? Hva er meningen med forsikringen?
Jeg fikk en flott prat med en rådgiver hos CODAN i forbindelse med ett samlivsbrudd, føltes trygt og bra. Han svarer raskt og forklarer om det er noe jeg lurer på. Mye bedre service enn ventet. Rask svartid føles bra ved skade, venner har fått raskt oppgjør.
Så godt å høre at du fikk den hjelpen og rådgivningen du trengte. Det er viktig for Codan at kunder føler seg ivaretatt hos oss. Takk for tilbakemeldingen:) Hilsen oss i Codan
Forsikret gjennom en i Pronans forsikring. Oppdaget hull i baksetet på bilen (Audi Q5 S-line) da jeg skulle ta innvendig helgevask. Ringte da pronans som formidler Codan forsikring å derretter sendte mail med bilde av skaden. 2 dager senere får jeg svar at dette hadde jeg dekt under "ulykkesforsikring" så det var bare å levere den på et verksted! Ryddig, kjappt å effektiv kundeservice. TOMMEL OPP👍
God dag Svein, hyggelig å høre at du er fornøyd med vårt agentkontor, jeg skal selvfølgelig videreformidle denne hyggelige anmeldelsen til Pronans. Hilsen Codan :)
Fikk utbedret etterskade uten problemer ett år etter jeg ble påkjørt. Ikke mange som vet man har den muligheten.
Takk for god tilbakemelding, Helge :) HIlsen Codan
Er bestandig problemer med nettsidene. Har slitt med å komme i kontakt med dem. Har hatt en skadesak i perioden jeg har brukt dem som forsikringsselskap. Ingen problemer med det skadeoppgjøret.
Hei Thomas, Vi jobber kontinuerlig med å forbedre nettsiden vår og ønsker gjerne tilbakemelding på hvilke problemer du har hatt. Når det gjelder kontakt, så er vi tilgjengelig på chat fra 08:00-16:00 alle hverdager, telefon 08:00 - 20:00 alle hverdager uten fredager da det er 08:00 - 17:00. Epost kan du alltid sende til [email protected] og da vil du få svar innen 1-2 virkedager. Send også gjerne en epost på problemene du har møtt på gjeldende vårt codanforsikring.no Hilsen Codan:)
Billig og bra ha ikke hatt mulighet og prate mye med de. Har kjørt skadefritt i alle år. Men de er imøtekommende når du ringer og hjelpsomme.
Hei Bjørn, Godt å høre at du er fornøyd med Codan. Vi har som mål å levere god kundeservice og alltid ha god tilgjengelighet slik at kundene alltid kan få tak i oss - takk for en hyggelig tilbakemelding. HIlsen Codan :)
Etter flere år med en samling av forsikringer på biler og seilbåt valgte jeg å flytte bilforsikringene i fjor da Codan tapte på prisevaluering. Derimot valgte jeg å la seilbåten fortsatt være der da jeg fikk god service ved et uhell et par år tilbake, til tross for at 85% av skaden ble dekket av egenandelen. Det kom derimot som et sjokk for meg at nå fra å ha betalt Kr 812,-/mnd, plutselig fikk en E-faktura på Kr 1112,-. Ja, 37 % økning uten varsel. Helt utrolig. Dette må vel være det nærmeste man kommer å skremme vekk kundene. Her finnes helt sikkert billigere alternativer.
Hei Thore. Har prøvd å finne din kundeprofil uten hell for å se på saken, litt vanskelig med kun fornavn. Når man starter et nytt forsikringsår så er alltid første faktura for 35 dager og resterende av året for 30 dager. Du kan se en betalingsplan på siste side av din forsikringspolise. Utover dette har du hatt flere forsikringer og hatt en samlerabatt, denne faller jo bort nå som det er fornyelse og du kun står igjen med båten. Send oss gjerne en epost til [email protected] - slik at vi kan få sett på kundeprofilen. Hilsen Codan.