Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk "ryggkink" ved ankomst på flyplassen. Det var meget smertefult. Kontaktet lege på hotellet. Var ikke ute av hotellet på hele ferien. Hadde helpensjon men orket ikke å gå ned å spise til alle måltider. Bestilte heller mat på rommet som måtte betales. Vi hadde ingen plager iflg. Codan?? Hva er meningen med forsikringen?
Jeg fikk en flott prat med en rådgiver hos CODAN i forbindelse med ett samlivsbrudd, føltes trygt og bra. Han svarer raskt og forklarer om det er noe jeg lurer på. Mye bedre service enn ventet. Rask svartid føles bra ved skade, venner har fått raskt oppgjør.
Så godt å høre at du fikk den hjelpen og rådgivningen du trengte. Det er viktig for Codan at kunder føler seg ivaretatt hos oss. Takk for tilbakemeldingen:) Hilsen oss i Codan
Forsikret gjennom en i Pronans forsikring. Oppdaget hull i baksetet på bilen (Audi Q5 S-line) da jeg skulle ta innvendig helgevask. Ringte da pronans som formidler Codan forsikring å derretter sendte mail med bilde av skaden. 2 dager senere får jeg svar at dette hadde jeg dekt under "ulykkesforsikring" så det var bare å levere den på et verksted! Ryddig, kjappt å effektiv kundeservice. TOMMEL OPP👍
God dag Svein, hyggelig å høre at du er fornøyd med vårt agentkontor, jeg skal selvfølgelig videreformidle denne hyggelige anmeldelsen til Pronans. Hilsen Codan :)
Fikk utbedret etterskade uten problemer ett år etter jeg ble påkjørt. Ikke mange som vet man har den muligheten.
Takk for god tilbakemelding, Helge :) HIlsen Codan
Er bestandig problemer med nettsidene. Har slitt med å komme i kontakt med dem. Har hatt en skadesak i perioden jeg har brukt dem som forsikringsselskap. Ingen problemer med det skadeoppgjøret.
Hei Thomas, Vi jobber kontinuerlig med å forbedre nettsiden vår og ønsker gjerne tilbakemelding på hvilke problemer du har hatt. Når det gjelder kontakt, så er vi tilgjengelig på chat fra 08:00-16:00 alle hverdager, telefon 08:00 - 20:00 alle hverdager uten fredager da det er 08:00 - 17:00. Epost kan du alltid sende til [email protected] og da vil du få svar innen 1-2 virkedager. Send også gjerne en epost på problemene du har møtt på gjeldende vårt codanforsikring.no Hilsen Codan:)
Billig og bra ha ikke hatt mulighet og prate mye med de. Har kjørt skadefritt i alle år. Men de er imøtekommende når du ringer og hjelpsomme.
Hei Bjørn, Godt å høre at du er fornøyd med Codan. Vi har som mål å levere god kundeservice og alltid ha god tilgjengelighet slik at kundene alltid kan få tak i oss - takk for en hyggelig tilbakemelding. HIlsen Codan :)