Bagasje to døgn forsinket. Sendte skademelding da jeg var kommet hjem 17.mars. Fikk bekreftelse email om at jeg ville få et skadenummer i løpet av et par dager. Den kom aldri, tok da telefonkontakt med selskapet. De kunne ikke finne skademeldingen, de skulle undersøke mer, og kontakte meg, fikk ganske kjapt en email om at de ikke kunne finne skademeldingen med en hentydning om at det var jeg som ikke hadde gjort alt rett. Tok da en screenshot av bekreftelse emailen og sendte, fikk da svar om at de plutselig hadde funnet skademeldingen min, men vedleggene var forsvunnet på veien... så jeg måtte sende alt på nytt. I dag 27.mars har jeg fortsatt ikke mottatt beløpet jeg har rett på. Til sammenligning da jeg hadde reiseforsikring hos IF gikk alt knirkefritt da bagasjen var forsinket, det tok 3 dager fra jeg sendte skademeldingen til beløpet var inne på konto. Så dette ble alt for kronglete etter min smak.

Absolutt den beste kundeservicen jeg har fått over telefon. Hyggelig og enkelt. Hun dro ikke samtalen noe lengre enn det den trengte å være, og det setter jeg stor pris på. Min erfaring er i hvert fall veldig god. Jeg hadde noen spørsmål etter kjøpet, og de var veldig hjelpsom over mail også. God deal hadde de også!

Codan scorer høyt på kundebehandling, og gir oversiktlige dokumenter angående forsikringer. Stort pluss med vilkårsgaranti dersom man er usikker på hva forsikringene dekker!

Veldig fornøyd med selskapet. Rådgiver er tilgjengelig hele tiden og hjelper til når jeg trenger det.

De nekter å si opp bilforsikring og påstår de ikke har fått opphørsmelding fra nytt forsikringselskap, selv om de ligger inne på TFFAuto at forskiring opphører fra den datoen nytt selskap overtar.

Fruen påkjørt i arbeid å det eneste de tenker på er å ikke stå ansvar for et ødelagt liv som har blitt uføre etter skaden. Stakkars ansatte som er så uheldige at firmaet bruker codan.
Codan dårlig kundebehandling Min kundebehandlare på codan misstro mig og dragit ut på min behandling i fyra ukker. Men kundebandlaren är ikke någon dålig person, det är just sättet han eller hon bemöter mig på via telefon og dessvärre de dåliga kunddirkettiv. Det hände något på min resia, men han eller hon ikke tro alls på mig. Känner mig väldigt kränkt og vet ikke vem jag kan kontakta i det här ärendet. Jag har skickat in alla kvitteringar, men känner att jag blir riktigt dålig behandlad. Og nu när olyckan var framme så blir man missbetrod, og kränkt! Ingen respekt alls. Nu har kundebehandlingen tagit fyra ukker, viket skulle ha tagit 7 dagar max. Enligt säljaren om något skulle inträffa så skulle det ta 4 dagar, og ikke 4 ukker, stor skilnad. Nu har jag blivit kontaktad av VG det är andra kunder som har blivit illa behandlade men jag har sagt att jag ska invänta beslut, og ge codan en chanse. Men mitt ärende kunde ha löst enkel og nämt, men ändo väljer min handläggare att in i det sista att ikke tro på mig. Nu värdera jag att skift forsekringsbolag, så här dåligt får man absolut ikke bli behandlad :(

Vanskelig å ha med å gjøre når det kom til skadeoppgjør på bil. Svarer ikke på tlf eller mail uten å måtte purre. Dårlig kundebehandling.

Fornøyd med pris og dekning selv om jeg ikke har hatt brukt for forsikringen. Har derfor ingen omtale av skadeoppgjør.

Spar dere bryet å styr unna. Problemene kommer med skaden når dere trenger det. Forholder seg ikke til egne vilkår for å sno seg unna ansvar. Ventet over 6 mnd på oppgjør. Uten å komme noen vei. Styr unna...

Byttet fra Gjensidige, som har mobilglassforsikring inkludert i innbo pluss, egenandel 500. Fikk en skade på sønnens telefon og regnet med at dette var grei skuring. Codan med vilkårsgaranti: 4000 i egenandel (glasset koster 1300 å fikse). Dermed har jeg tapt alt jeg eventuelt tjente på å bytte til Codan i utgangspunktet.

Elendig kundeservice. Veldig behjelpelige de to første årene da ting gikk smertefritt. Vanskelige å forholde seg til den dagen man hadde bruk for dem som forsikringsselskap.

Dårlig tilbud og service.. de ringte meg flere ganger om dagen, og har takket nei til tilbudet de har gitt til meg, det var værste kundeservice jeg har opplevd, veldig uhøflig mann som jobber der.

Først hadde vi en Nissan Leaf her. Vi "forsikret bilen i farta" i en hektisk hverdag og sjekket ikke pris andre steder. Gikk 3 mnd, så sjekket jeg noen andre forsikringsselskap. Vi betalte nesten dobbel pris, enn hva alle de andre store selskapene skulle ha (dette var kun for vanlig kasko forsikring, ikke super). Byttet på dagen. I dag har vi en ny bil. BMW 535xD. På superforsikring skal Codan ha nesten 19000kr, og denne prisen var kun hypotetisk, fordi man må ha MINST 3 forsikringer hos de for å kunne forsikre noe over 530D. Latterlig dårlig. Valgte en av de andre store (skilte kun kronestykker på de forskjellige), med superforsikring betaler jeg nå heller 6000kr. Tror jeg ALDRI kommer til å velge Codan, om de ikke gjør noe med prisene og vilkårene sine. Betaler ikke over 3 ganger så mye for det samme produktet. Hallo...?

Min mor og jeg har codan, og jeg fikk motorhavari. Jeg ringte til codan og de sa bare kjør den på verkstedet så fikk jeg leiebil og alt var i orden innen jeg kom dit med falken. Så var bare og gå inn og hente nøklene. Min mor hadde en kollisjon for 1mnd tilbake, ringte inn til codan, og takserte skaden, fikk verksted time rett over jul, og nå er den på oppreting, leiebil fikk hun i tilsvarende størrelse, akkurat som de lovet. Så alt i alt er jeg kjempe fornøyd med Codan, og har kjøpt både Hus, innbo og reise forsikring der nå :) Takk for at dere gjør en så god jobb, med så greie medarbeidere. Veldig lett å komme i kontakt og god hjelp når du trenger det!

Fikk en regning på 6000 kr fordi DE hadde rotet med regningen min, og jeg ikke hadde betalt nok hver mnd. Dette brukte de 8 månder på å oppdage, brukte så 3 mnd til før de klarte å si fra hvordan det skulle fikses. Ble lovt å bli oppringt, ble aldri det.

Selskapet virker veldig bra, men når det oppstår en skade blir selskapet fryktelig vanskelige å ha med å gjøre. Er blitt skuffet og kommer til å bytte selskap umiddelbart.

*Tre veckor efter jag betalt den första räkningen på 244,- får jag ett "varsel om oppsigelse" och krav på ännu en faktura som jag aldrig sett. De sänder alltså krav och hotar med uppsägelse/inkasso på fakturor som man aldrig fått originalet av. Misstänker ekonomiska problem hos Codan. Blev lovad SAS-eurobonuspoäng av rådgivaren/säljaren som jag tecknade försäkringen av. Fick inga utbetalda och nu har jag fått reda på att deras samarbete med SAS eurobonus har upphört. Känner mig helt svindlad och avråder alla från att skaffa Codan.

Unngå Codan lyver. Står ikke til ansvar for hva de sier. Svarer ikke på brev. Oppfører seg truende hvis man ikke trekker saken. Slenger på røret.

Eg sparte over kr 15 000 på å flytte forsikringene til Codan og er svært fornøgd med den behandlinga eg har fått til no.

Hadde en skade på bil og politiet var til stedet, ikke min feil, codan mener etter 4 måneder de ikke betaler for bilen og at jeg har gjort skadene selv. Som jeg har bevis på ikke er sant.. uten noen grunn fikk jeg avslag og tapt 400.000kr på bilen, men har advokat på saken nå, og alt er på min side! Anbefaler ikke at noen velger codan! Hadde topp tesla forsikring hos dem, som er bare svindel!

Venter på oppgjør ved skade... har en saksbehandler som nesten ikke vil prate med meg. Pengene ble utbetalt for en uke siden, og fortsatt ikke inne på konto! Blir nok bytting av forsikringsselskap ja!

Snakket først og fremst med en dyktig og hyggelig salgsperson med god kunnskap og kjennskap. Avtalene har bred dekning og inkluderer mye ekstra vi som kunder setter pris på. Rimelige priser på «pluss» forsikringene.

Etter en gjennomgang viste det seg at Codan har meget gode betingelser og vilkårgaranti, like bra/bedre enn hva jeg hadde fra før til en god pris. God gjennomgang med forsikringsrådgiver, som så våre dekningsbehov.

Forferdelog trege, sendte bil på verksted som ikke hadde kapasitet og der ble i ukesvis før den ble flyttet til ett annen verksted, det tok også ukesvis. De ble ikke enige med sin egen takstmann, virker nesten i grenseland i forhold til svindel. Bilen ble reparert for mer enn den kostet da vi kjøpte den, så her må det være noen som tjener penger på si.. Alt kan dokumenteres om ønskelig.
