Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig bra med Codan! De hjelper når du er i trøbbel!
Fikk egen saksbehandler, som faktisk er tilgjengelig når man har behov for å komme i kontakt. Hyggelige priser på forsikringsavtalene, hadde Gjensidige tidligere men her ble det faktisk litt billigere enda man fikk litt tilbake hvert år fra Gjensidige. Fikk enda bedre dekning på avtalene enn man hadde tidligere, bortsett fra Barneforsikring, her var også saksbehandleren ærlig å sa at jeg burde beholde avtale der jeg hadde den. Jeg får en del av betalt premie tilbake i form av Eurobonuspoeng, noe jeg liker godt da jeg reiser litt. Alt i alt, et ærlig selskap som tar vare på deg som kunde. Alt annet som jeg har lest av negative omtaler kjenner jeg meg ikke igjen i. Har bare positiv erfaring til nå. Minuset er vel barneforsikringen, her ønsker jeg dem kommer med en forbedring, sånn at jeg kan samle alt hos et selskap!
Samme hva dere mener selv - å bruke 5-sifret tlf. nummer og med vitende og vilje hjelpe teleselskapene med å flå kundene deres er mere enn helt uakseptabelt. Vet at dere da vil fremheve Chat, men det fungerer svær dårlig og spesielt på litte mere avansert enn ja og nei. God tur videre i deres unødvendig dyre verden.
Synes at selskapet øker prisene for mye, med tanke på at jeg aldri har hatt noen skader!!
Kunne aldri trekk avtale giro på ønsket dato, ble bare purring og sto uten forsikring.
Dekker ikke stjålet telefon. Utover det er jeg veldig fornøyd og dyreforsikringen er veldig bra!
Jeg er så misfornøyd med dem Angående kasko på min corolla 2005mod. Betaler kr. 6000,00 i året, alt for mye å betale synes jeg. Og har vært vant betale to ganger i året. Januar og juni.