Meny

Codan Forsikring omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
15
av 25 innen
forsikringsselskap
54%
anbefaler
Codan Forsikring

"Reiseforsikring"

Omtale om Codan Forsikring skrevet av Waqas for 17.07.2019 14.53

Codan Forsikring har totalt 323 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Codan Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Reiseforsikring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket service fra reiseforsikring avdelingen deres. Meget godt fornøyd med å få dekket mistet bagasje fra Codan da Emirates ikke ville dekke alt. Stor takk til Codan og spesielt til kundebehandleren.

Svar fra Codan Forsikring
18.08.2019 21.09
Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding, Waqas. Dette setter vi stor pris på.
Hilsen Codan :)
Bytt.no
"Reiseforsikring" skrev Waqas om Codan Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Codan Forsikring?
Gjør som Waqas og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Codan Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Codan Forsikring"

har fått en liten vannskade på kjøkken grunnet ny breder lekket vann(+- 5-10 liter) slik at gulvet må rives opp og byttes, samt kjøre avfukting etc. ikke den største jobben...breder oso produksjonsfeil... men jeg har ikke kjøkken da den er vannskadet,hvitevarer står i min 16 kw2 stue(hele leiligheten er 47 kw2)ikke vaskemaskin/ikke varmtvannsbreder eller varmt vann...ikke noe rene klær eller varm mat fra komfyr...får ikke gjort rent da ikke det er mulig..har 1 hund med imun lidelser som er allergisk mot blant annet husmidd,etc som det florere av her nå... har vært hos veterinær og må bruke antibiotika grunnet infeksjon nå + urinprøve med dyrkning ca 1500 kr jeg må betale selv. oso som varmtvansbreder produsent er veldig hyggelige, men hjelper ikke med ny breder når gulv og alt må opp og tørkes 1-2 uker+++ 6,5 kw2 kjøkken meldt inn skade codan ca 19.06.2019 og fortsatt ikke noe som skjer uten 1 mail at skade er mottatt og takstmann var raskt innom 26.06.2019 og han sa at det sendes over samme dag han var der.. har sendt de ca 15 mail om denne saken men ikke noe skjer. i morgen må jeg leie meg inn i 1 hus på mnd basis for 10 000 kr pr mnd som jeg må selv forskuddsbetal.. samt har jeg sendt mail om time til advokat da det ikke skjer noe som er egenandel på 4000 kr som jeg må betale... er det slik det skal være å ha CODAN + FORSIKRING er dette akseptabel behandlingstid for 1 liten vannskade som jeg ikke er skyld i selv..

Svar fra Codan Forsikring
16.08.2019 15.12
Hei Ronny,
Kjedelig å høre at du har hatt den opplevelsen vedrørende din skadesak. Noen saker har lengre behandlingstid enn andre, da alle skadesaker er ulike. Vårt ønske er jo selvfølgelig at skadeoppgjøret skal skje så raskt og effektivt som mulig. Hvis du ønsker, kan du sende oss en epost til kunde@codanforsikring.no, så skal vi fått sett nærmere på saken.
Hilsen oss i Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"

Jeg Signert kontrakt med codan i 2018. Og i år starte vi byggarbeider med kjelleren, under bygg prosessen dukket opp vannlekasje i drenneringsrør systemet som forårsaket fuktighet samt skade i kjeller grunnlaget. Jeg forventet at jeg har fullforsikring hos codan, derfor når jeg kontaktet dem sa codan du betaler 10 000 kr i egendel for reparere skaden. Jeg kjenner ikke hvordan regnet de tallet. Når de ikke har noe fagelig raport på skaden?! Viktig å nevne den dårlig informert kundemottak som codan har, hvor de setter deg over fra person til person. I tillegg codan har dårlig oversikt over månedlig fakturering. Codan har kanselert min bilforsikrig uten noe forhåndsvarsel! Det er skuffende at jeg har ikke sett noe positivt utgitt av Codan forsikring.

Svar fra Codan Forsikring
05.07.2019 11.40
Hei Hassan,
Litt vanskelig for meg å finne din kundeprofil ut i fra kun ditt fornavn. Når man tegner inn avtalen så velger kunde selv hva man ønsker som egenandel på bygningsskade. Send oss gjerne en epost til kunde@codanforsikring.no eller ring inn på 408 06300, så kan vi gå gjennom egenandeler og fakturabildet ditt.
Hilsen oss i Codan.
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling"

Hadde et krav om en flytur som ble betalt med Cashpoints fra Norwegian.Dette pga at min kjæreste ble utsatt for en ulykke en uke før avreise og da kunne vi ikke dra da han lå på sykehus.Ble fortalt av saksbehandler at cashpoints ikke er reelle penger og ikke refunderbart enda min kjæreste fikk refundert sitt krav fra If. Heller ikke billetten for Madrugadakonserten vi skulle på fikk jeg igjen siden dette ikke var en del av en pakkereise fikk jeg vite. Hva er da poenget med å ha en reiseforsikring? Vurderer å ta dette til forbrukerombudet for å høre hva de sier om denne saken for dette er for drøyt. Styr unna dette selskapet er min anbefaling.Har allerede byttet selskap men ikke helt ferdig med denne saken

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Svarer ikke på henvendelser"

Har sendt henvendelse om ny bilforsikring til min kontaktperson, men har ikke fått svar.

Codan Forsikring har totalt 323 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR