Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har sendt henvendelse om ny bilforsikring til min kontaktperson, men har ikke fått svar.
Vi fikk en vannskade for 1 år og 4 mnd siden. Har vært utsatt for dårlig kundebehandling. Vi har en saksbehandler som ikke følger opp. Tar ukesvis før saksbehandler svarer på henvendelser. Deler av jobben er ennå ikke utført og alt oppgjør er ennå ikke utbetalt. Jobben var estimert til å ta 4-6 uker og kostnad på ca 100 000. Lurer på hvor lang tid større jobber tar? 5 år?
God dag Merete, Det er kjedelig å høre at du har hatt den opplevelsen med behandlingstid på din skadesak. Send oss gjerne en epost til [email protected], så skal vi få sjekket opp status på din skdesak. Hilsen Codan.
Vurderer pris ved bytte av bil. Jeg har gode erfaringer med Codan, men pris er viktig.
Ingen anmerkninger, har fått god behandling når jeg har hatt behov.
Direkte useriøst. Når du skal betale inn premie, er de særdeles ivrige etter å kreve inn penger. Når du har et skadeoppgjør, er det så vanskelige og treige at det er ikke henger på greip. De lager problemer av alle henvendelser som har med oppgjør for å spare seg for utbetalinger. Gjensidige, tidligere selskap, er dyrere, men når det kommer til skadeoppgjør er de raske og proffe. Jeg har ikke mye bra å si om Codan. De kan være så billige de vil, men hva hjelper det når de bare lager problemer med skadeoppgjør. Elendig, CODAN!
Hei Kjell, Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du har hatt den opplevelsen med ditt skadeoppgjør. Vi gjør vårt beste for at skadeoppgjøret skal skje så raskt og effektivt som mulig. Ønsker du å klage, så har du mulighet til å sende epost til [email protected]. Hilsen Codan
Premien øker bare for mye fra ett år til neste.. lite forutsigbart
Bare rot med fakturaer, når man da ringer for å høre hva man skal betale, møter man frekk, arrogant medarbeider. Aldri møtt slik dårlig service. Gikk tilbake til mitt forrige forsikringsselskap. Styr unna Codan
Hei Bente, Kjedelig å høre at du har hatt den opplevelsen gjeldende fakturering og at du ikke hadde en hyggelig samtale med vår medarbeider. Send oss gjerne en epost til [email protected] - så skal vi få sjekket opp saken og tatt dette videre. Hilsen Codan